arevushaired 10.12.08 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere,

tahtsin kysida et kas on voimalik et pidev palavik (3 nadalat) umbes 37,5 voib olla tingitud arevus hairetest. taielik energia puudus, vahest ei saa voodistki valja. pluss rohk ninajuurel, otsaees ja paremal pool peas. 2 nadalt tagasi hakkasin votma fluoxetine'i 20 mg ja siinusted on korras

tanan

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Põsekoopad, peretohtri juures kontroll, veri, ...
Võimalik on, aga eelnevalt uuriksin ikkagi kehalist tervist. See AD peaks selle ajaga juba toimima, kui see ärevushäirest on.
Muud tervislikud kombed igapäevaellu lülitada.
Iga terakene tervise varasalve on kasuks.
Teri korjama,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

antidepressandid

Tere,

minul olevat depressioon ja arevushaired, arst kirjutas mulle valja antidepressandid (parohexetin)HEXAL20, mida ma maaramatu aeg sooma peaks. Mul oleks kaks kysimust:
1- mis juhtub, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

1. Kui ravitohtriga oli kokkulepe arstimi võtmise osas, siis tuleb suure ardumusega ja korralikult rohtu võtta.
2. Kui ravimi võtmise käigus kerkivad küsimused, siis kohe arstilt küsida (tel.-ga ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: