Mida teha 17.06.08 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Jaanuaris-Veebruaris olin depressiooniga sinisel lehel. Raviks Mirtazapini 45 mg. Märtsist läksin tööle ning aprilli algusest vähendati annust 30 mg. Mai algusest hakkas enesetunne jälle halvenema. Annust tõsteti jälle 45 mg. Viimasel nädalal vaatamata ravimile pole magada saanud. Ei jää lihtsalt magama. Tõusen mitmeid kordi ülesse, ega suuda uinuda. Tahaks nagu magama minna, kuid nii kui panen pea padjale, pea selgineb, vaatan lakke. Uinun kuskil kella 3-4 aegu. Hommikul ärkan 8-9 aegu, uimasena. Mida teha. Olen kuulud, et antud antidepressant on just und soodustava omadusega.

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

See AD on hea, aga arstirohust üksi ei piisa - vt. Enneti ristkülik diagonaaliga ja "uued prillid" printsiipi. Mida see tähendab:
a) arstirohi alul, siis
b) harjutused (viis rühma: sotsiaalsed, kehalised, meelelised, hingelised religioossed /palve-Meditatsioon jt/) ja siis
c) "uued prillid" e. uus hoiak e. uued prioriteedid e. mida südamesse võtta ja mida ratsionnalselt kahe suure kõrva vahele võtta.
Südamesse mahub vaid 5-7 olulist, kõige olulisemat; ajukäärudesse (ratio´sse ) aga Jaan Einasto koos kõigi Galaktika-kärgedega ja rohkemgi veel.
Tublit tegutsemist, harjutamist!
Vajadusel tulege vastuvõtule, leiame lahendid.
Igast murest saab üle!
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

mida teha..

mida teha kui mul on ravimisõltuvus..ma ei suuda võtta rohte normaalses koguses, sest need ei aita...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Koostöö psühhiaatriga. Peale rohtude ju ka miljon muud mõjutusvahendit.
Parimat,
Jüri O.-M. Ennet

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: