cypralex 13.05.07 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Olen M, 41 2 nädalat tagasi alustasin cypralexi võtmist, 1 tablet päevas. Teisel päeval oli väga hea, muremõtted kadunud. Edasi tuli aga ärevus, unetus, imelik tunne kõhus. Kestis see umbes 3-st öösel kuni 6-ni õhtul. 4 päeva võtnud, katkestasin kaheks päevaks. olemine muutus heaks. Edasi võtsin poole tableti kaupa. Nüüd olen nädala võtnud, ikka sama jama, ainult kergemal kujul. Lisaks on tulnud valud maos. Nüüd enam ei võta.

10 aastat tagasi võtsin cypramili, siis midagi sellist ei olnud. Mida teha?

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Raviarst annab täpseid juhiseid. Mida teha?
1) annust veelgi vähendada ja siis otsustada edasist võtmist SELLE rohuga;
2) harjutused (sotsiaalsed, kehalised, psüühilised, hingelised, religioossed);
3) korralik puhkerežiim;
4) mõnus kehaline aktiivsus.
Terakene tervise-vilja siit ja terakene sealt ning harjutustega seda vilja siis korralikuks tervisesaagiks harjutada.
Head harjutamist,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Depressioon

Tere!

Olen 23 aastane naine, võtan korduva somaatiliste sümptomitega depressiooni raviks 1,5 a antidepressanti Cypralex, olen pidevalt hädas ka äärmiselt madala vererõhuga. Tihti esineb peavalusid, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Depressioonil sadu tunnustähti.
Tihti esineb peavalusid, iiveldust, nõrkust, unehäireid, Rahutute jalgade sündroom..
- vahetaksin AD-d.
Harjutused jne (vt. minu ristküli..ja "uued prillid" ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: