BeCalm 26.03.07 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere!

Mida arvate sellisest rohust (toidulisandist) nagu BeCalm? Lasin perearstil Xanaxit kirjutada, kuid ta väitis, et seda hea meelega ei soovita, kuna tekitavat sõltuvust. Hiljem leidsin soovituse ravimi BeCalm kohta. Ega see ei tekita sõltuvust? Kuidas ta on võrreldes xanaxi või tavaliste palderjanitablettidega. Mureks on mul ärevus, mis ajab suu kuivaks ja südame kloppima, isegi minestusetunnet on olnud, Kui sai 1/2 xanaxit võetud hommikul, oli terve päev olemine OK. Aga ei taha võta ravimit, mis võib tekitada sõltuvust. Palun nõu!

Ilusat kevadet!
N (31)

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Kehalised tegelemised, minu harjutus, Sõber.
Toidulisandeid võib aeg-ajalt ikka võtta. Aga ega nendegagi liialdada maksa. Naba katta ja Loodusesse! Kindlasti saate heaolutunde ja rõõmu-enesekindluse täieliselt tagasi.
Parimate soovidega,
Jüri O.-M Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Esprital ja halb enesetunne

Tervist
Olen 45-aastane naine. Aasta tagasi tekkis bussis sõites paanikahoog. Tekkis tunne, et kohe saan infarkti või insuldi. Perearst määras Zolofti,võtsin 5 nädalat, aga kõrvalmõjud olid jubedad. ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Enneti ristkülik diagonaaliga ja "uued prillid" printsiipi rakendada. AD-st üksi ei piisa. vt. varasemad soovitused kliinik. ee-s, vt seda printsiipi jt. soovitusi minu äsja ilmunud raamatus "Väljavalitu". ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: