Kas närvid? 18.04.04 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere.
Mul ol järgmised haiguse tunnused: hakkan haigutama, rinnaku taga ja südame piirkonnas hakkab paha tunne, käed lähevad higiseks eriti parema käe peopesa. Paha tunne möödub umbes 5 minuti pärast. Olen veel tähele pannud et pärast füüsilist tegevust tekkivad hood kiiremini . Millega võiks olla tegu. Mulle kirjutati cipraleksi üks tablett päevas, olen võtnud juba üle kuu aja neid kalleid rohte, aga paistab ei aita, Ikka on väsimiustunne kiiresti tulema ja käivad hood küll mitte nii sagedasti kui algul.
Millega võiks olla tegemist?
Lugupidamisega
Tõnu

Arst vastas:

dr Jaanus Mumma

Psühhiaater

Tallinna Wismari Haigla

Võimalik,et on tingitud närvidest ja seega see ravim peaks
sobima.Samas tuleks ikkagi perearsti juures lasta enda kehalist
tervist uurida (vereanalüüs,südame ja kopsude seisund)
Närvidest tingitud häired ei üldiselt väga kiiresti taanduda ja
ravi peab olema kestev.Kui juba hood hakkavad veidi kergemaks
või harvemaks minema,siis peaks ravi sobima.Kui rahakott hästi ei
kannata,siis võiks asendada mõne odavamaga (on olemas
sarnase toimega,kuid odavamaid variante).Oma raviarstile peaksite
mainima seda probleemi.
Soovin edu!
J.Mumma

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Alkoholism

Tere. Olen 37 aastane naine, mees on alkohoolik ja "närvide rahustamiseks# olen ise ka alkoholi tarbima hakanud. Kui mees on kaine, ei teki mul ka mingit kiusatust, aga viimasel ajal kipub abikaasal "tsükkel" ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Alustuseks minge esivanemate hauale ja mõelge - mille nimel nad elasid, vabadust võitlesid? Kas selleks,et mõni järglane end jobu-joomaga invaliidistab? Kuulake liiklusuudiseid ja mõelge, et kas selleks ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: