Suitsetamisest loobumine 05.01.04 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere

Olen kuulnud rohust nimega Zyban, kas see rohi m6jub ja kas tal on ka tugevad k6rval m6jud ?
2kki oskate midagi muud soovitada ?

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Nagu sõltuvushäire kõrvaldamisel teistegi psühhoaktiivsete (narkootiliste)ainete puhul on ravimil ainult üks osa - organismi füsioloogiliste mehhanismide mõjutamine -, nii ka suitsetamissõltuvusest vabanemisel on ZYBAN e. Bupropioon vaid ravi üheks komponendiks. Vajalik on ka psüühiline (hingeline ja vaimne) ning sotsiaalne (suhtlemisharjumused) ümberkujunemine. Sõidukijuhtimisel peab liikluses olema ettevaatlikum, ka mitmete masinatatega töötamisel tuleb ohutusnõudeid rangemalt jälgida. Mõjud tervisele, kõrvalnähud Teile? - seda selgitab raviarst, olles eelnevalt Teie tervisliku seisundiga tutvunud. Ravimpakendis on ka vastav infoleht olemas.
Psühhiaatri soovitus: Uurige rohkem psühhoaktiivsete ainete (narkootilised, sealhulgas ka nikotiin) toimeid, kõrvaltoimeid, sandistavaid-, kurnavaid-, kaaskondlasi häirivaid toimeid. Ravimi kõrvaltoimeid las selgitab vajadusel Teile raviarst!
Õpetusiva: Kõhugaasi ei ole viisakas seltskonnale "pakkuda", suitsulehalist kopsugaasi samuti. Rohelised võitlevad väliskeskkonna puhtuse eest, et meie sisekeskkond puhtana püsiks. Veelgi olulisem on sisekeskkonna puhtuse eest võitlemine!
Teie soovite oma sisekeskkonda suitsutahmast puhastada. Olete tubli!
Teile edu soovides,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Suitsetamisest loobumine hüpnoosiga.

Tere!
Olen ahelsuitsetaja, kokku olen suitsetanud pea 13 aastat.
Sooviks maha jätta, kuid seda tahtejõudu ei ole või lihtsalt ei oska maha jätta. Harjumus on jubekolejube.
Sooviksin ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Hüpnoosravi haigekassa ei aksepteeri. See väga aeganõudev ning psühhofarmakonide ajastul on esimene eelistus arstirohi ja sellele lisaks elustiili muutus.
Kerged sportlikud harjutused ja siis järkjärgult ...

Loe edasi

suitsetamisest loobumine

Tere. Olen nõrk,aga tahaksin loobuda suitsetamisest. Olen kuulnud sellisest ravimist nagu "Zuban".Tahan teada kas ta aitab loobuda suitsetamisest.Olen p
roovinud "Nicorette plaastreid" mitu korda ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Suitsust ei vabasta ravim - vabastab mehesõna ja otsusekindlus. Nõrku vabastab tõsine tervisehäire ja sellega seotud valud. Veelgi nõrgemaid - crematio (krematsioon) või siis "kodu mulla all."
Targad ...

Loe edasi

lapse saamine

tere! käin juba 4aastat arstil et lapsi saada aga pole õnnestunud ,arstid arvavad et mul on see tahe nii suur et on peas kinni ja sellepärast ei saagi .......
kas see on võimalik .ma ju ei mõtle ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Naistearst, meestearst eelkõige. Kõik pillid repertuaarist ära, korralik puhkus, mõõdukas kehaline aktiivsus ja küll ta siis ükskord ikkagi tuleb. Mõnedel need "asjatoimetused" võtavadki veidi rohkem ...

Loe edasi

suitsetamisest loobumine

Tere! Olen üritanud suitsetamist korduvalt maha jätta, aga tulutult. Olen lugenud ravimist Zyban, et see pidavat aitama. Probleem on aga selles, et tarvitan juba kolmandat aastat psühhiaatri poolt välja ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Ei ole.
Kogu islamimaailm ei võta tilkagi viina - suudavad. No siis suudate organismi "aeglasest tapjast" ikkagi loobuda küll, kui TAHATE. Kui aga tahtmist ei ole, siis ei aita enne kopsuvähki küll ...

Loe edasi

trihhotillomaania

Piinlik kirjutada aga ei saa ise hakkama. Probleem on kestnud juba üle paarkümne aasta, ühesõnaga väikelapse east peale. Olen suutnud seda tegevust hoida kontrolli all vahelduva eduga (kui seda saab eduks ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Helistage Psühhiaatriakliiniku regitratuuri (697 44 44) ja saate vastuvõtule ambulatoorselt.
Või mulle 56 463 830, lepime aja kokku, arutleme, leiame rohu jt. lahendid.
Tervitades,
Jüri ...

Loe edasi

Suitsetamisest loobumine ?

Tere

Perearst kirjutas mulle valja rohu nimega Zyban.
Algul votsin 1 tk. paevas, neljandal paeval 2tk.
Nuud on selline uimane olek kogu aeg, kas see on normaalne ja kas see sumin ...

Vastas dr Jaanus Mumma

Zyban on psühhotroopne ravim(antidepressant)ja tõesti võib mõnel
inimesel tekitada ka uimasust.Tavaline on ,et ravikuuri algul on
uimasus ja nõrkus,kuid see taandub kiiresti.Mõni inimene on ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: