Tere Lgp Dr 07.09.03 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Minu seroxati- ravi lühiajalugu:
2001 - 6 kuud mis algas peale ravimi mõjumahakkamist kõikvõimsuse tundega ja lõppes peale võõrutust samas, kus oli alanud (paanikahood etc)
2002 - uus üritus, 3-e kuu jooksul ei avaldanud ravim mingisugust mõju ja otsustasin ennast võõrutada ilma arstiga konsulteerimata ja kasutada nähtude leevendamiseks alkoholi - toimis suurepäraselt, aga viis loomulikult veel pisut madalamale algastmele ,kui kogu ravi alguses.
2003 - suurest kangekaelsusest otsustasin proovida veel korra. Arst (juba 3-s) soovitab, et parim võimalik ravim on siiski seesama seroxat. Siiani olen mõlema ravi puhul võtnud 1-e tableti (20mg) päevas. Arst väitis mulle, et suurim lubatud kogus on 30mg päevas, ehkki tootetutvustuses on vahemik märgitud 20-60mg. Ausalt - mul puudub usk, et see 30mg päevas mind seekordki kusagile viib. Kas mu arst on eksinud või on tema arvates minu haigus järelikult tühisem kui üldiselt? Kuna 3 arsti on kirjutanud mulle sama ravimi, küsiksin Teie käest : kas on veel mingeid ravimeid, mida pruukida just alternatiivina, kui arst on määranud raviks seroxat'i?
Tänan ette vastuse eest.

Arst vastas:

dr Jaanus Mumma

Psühhiaater

Tallinna Wismari Haigla

Tere!
Käeolevaks ajaks on Eestis juba registreeritud ja kasutusel
väga paljude erinevate firmade analoogse toimemehhanismiga
preparaate.Kasutatakse neid eelkõige depressiivse seisundi,
ärevushäire,paanikahoogude ja ka sundhähtude raviks.Vajadusel on
ravimi vahetamine täiesti põhjendatud ja mingit probleemi selle ei ole.
Lisaks selle rühma ravimitele võib kasutada ka kombineeritud ravi.
Inimeste reageering ravimitele on küllaltki individuaalne ja sobiva leidmine
ei olegi alati lihtne.Teie juhtumi puhul ilmselt olekski otstarbekas
jätkata ravikuuri teise ravimiga.Toon vaid mõned näited(Cipralex,
Efexor,Zoloft jne).
Lugupidamisega
J.Mumma

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

fetish

Tere lp. doktor.

Mul on selline mure, et mulle meeldivad jalad ja see asi ajab mu juba vaikselt hulluks. Aastaid on mulle naiste jalad aina silma jäänud, "pean" vaatama erinevaid jalafetishi ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Psühhiaatri või siis seksuoloogi jutule ja saate abi.
Jüri O.-M. Ennet

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: