ärevushood 16.05.06 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Eelmise aasta septembrist hakkasid mul esineme hirmu, ärevus ja paanikahood, mis praeguseseisuni on küll vähenenud kuid mõtlen pidevalt, et millal mul järgmine hoog hakkab, see ajab hulluk, alkot. peale nende hoogude avaldumist ei ole enam tarbinud siis ehk umbes 8 kuud, algul nägin öösiti ka õudukaid, esuimesed kuud tarbisin rahustit iga päev, kui pooleteist kuu möödudes loobusin tasapisi, nüüd olen võtnud rahustid ainult siis kui tuleb suur ärevus, väikestega üritan hakkama saada, rahustid olid mul jäänud sigisest ajas. hood algasid mul peale ühte puilma, kus sai tarbitud ohtralt alkod. Nüüd ei jolge enam ühtegi tilka võtta kuna karadn, et annan otsad ja üldse ajab see pidev enda jälgimin hulluks. ei oska mida teha.

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Minge psühhiaatri või neuroloogi vastuvõtule.

Dr. Ain Pajos

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

borrelioos

Tere ,mureks on aasta tagasi saadud borrelioos mille sümptomid.on tagasi.:ärevushood,seedeprobleemid,tugev väsimus ,valud rinnus rindkeres peas kuklas ,suurenenud ka allergia .mida peaksin tegema .arst ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Sarnased kaebused esinevad paljude haiguste korral. Borrelioos on vähetõenäoline kuid püsiva hirmu/kahtluse korral võite pöörduda nakkushaiglasse täiendavatele uuringutele.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

Valulik keel

Alates 2009 a detsembrist algas keelevalu, kõrvetav, põletav tunne suus. See tekkis pärast 12- sõrmiksoole haavandi ravi lõppu. Märtsis lasin teha uuesti gastroskoopilise uuringu, kus selgus, et mul on ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Ilmselt tuleks vahetada kasutusel olevaid ravimeid. Kas aga valude põhjust on uuritud?
Tel. 6 748 591
Dr. Ain Pajos

Loe edasi

Pearinglus ja ärevushood

Tere! Mure selline: olen 21 aastane, 1,5 aastat tagasi hakkasid mul ärevushood, nendest olen nüüd jagu saanud, võtsin aasta aega rohte (remeron 1/4, ja hiljem ketipinori 1/8 õhtuti enne magama jäämist). ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Krooniline ärevus ja depressioon põhjustab mitmesuguseid närvisüsteemi regulatsioonihäireid, sealhulgas ka subjektiivset tasakaalutust ja koordunatsioonihäiret. Ravi on pikaaajaline. Tulge vastuvõtule. ...

Loe edasi

Vesipea?!

Mis tekitavad nn. seda vesipeasust? Ja millised on tüsistused?
Kurdan ka halba ensetunnet pidevalt.(pearinglused, ärevushood, jäsemete tuimus, pupillide laienemine, tasakaaluhäired,surutus tunne ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Põhjuseid on palju ja ka kulg erinev. Asja täpsustamiseks on vajalik visiit neuroloogi juurde.

DR. Ain Pajos
6 748 591

Loe edasi

Peavalud

Tere, olen 21a tütarlaps ja mind vaevab valulik pealagi. Katsudes on valus ja ette kummardades läheb silme eest häguseks ja tekib surve peas valuliku koha peal. Aasta tagasi lõpetasin pooleaastase antidepressantide ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Kui probleem püsib on mõistlik külastada arsti.

Loe edasi

Uni Ärkvel

On tihedalt käinud paanikahood, ärevushood, vegetatiivse närvisüsteemi atakid. Nimetage neid kuidas iganes. Kunagi pole mingit abi küsinud. Paar korda on käinud kiirabi. Praegu tundub, et aga need hood ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tuleks minna neuroloogi vastuvõtule. Ilmselt on vajalikud lisauuringud (EEG).

Dr. Ain Pajos
6 748 591

Loe edasi

ärevushood

Tere,

Olen 21. aastane neiu, kelle probleemiks on ärevushood igasuguste esinemiste ja uute situatsioonide ees. Viimasel ajal on see minu igapäevaelu tõsiselt segama hakanud. Esineb tugev ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tegemist on erinevate haigustega. Ärevushäiret raviks tuleks pöörduda neuroloogi või psühhiaatri poole.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

Kuidas edasi?

Kas on teada juhtumeid, mil inimene on tundlik kofeiini suhtes ja mismoodi see avaldub?
Või on näiteks kofeiin mingite muude protsesside (ärevushood, valulikkus südame piirkonnas; ei ole tegemist ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Inimene võib olla ülitundlik väga erinevatele ravimitele, samuti võib ravim avaldada soovitule vastupidist toimet. Kui kohvi tekitab vaevusi on arukas sellest loobuda.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: