Tupeseen? 17.07.11 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere.
Probleem on vist juba paar nädalat, kuid rohkem segama hakkas ta selle nädala alguses.
Tualetis käies on on selline ebamugav tunne ja pissimine on natuke valus(just viimane ots, kui piss ära hakkab lõppema). Esmalt arvasin, et on ka seen, kuna seda on varem mul olnud, kuid nüüd aastakene või olen ilma saanud hakkama. Ja võib olla sellepärast ei pööranud kohe ka sellele tähelepanu. Ostsin apteegist GYNOCAPSI kapslid ja nüüd olen 6 päeva neid hommikul ja õhtul kasutanud, kuid aru ei saa, et oleks aidanud.
Siis arvasin, et kui need ei aita, siis on ehk põiepoletik ja kuna ühel päeval kepikõnnil käies tekkis kohe pissihäda (kuigi olin vahetult enne käinud), hakksin põieteed jooma, kuna arvasin, et hoopis selles viga. See nüüd küll võib olla veidi leevendab, kuid päris hea veel ei ole (teed olen nüüd 2 päeva joonud). Tupes esineb kihelust ja tuleb seenele omast valget eritist.
Ostsin nüüd ka Vagisan küünlaid (tänasest hakkan neid kasutama) kas võib see olla nüüd jälle see tüütu tupeseen ja kuna kohe jaole ei saanud, segab see ka tualetis käimist.
Kuna ise elan nüüd Tartus ja arst on teises linnas, ei õnnestu ka sinna kohe saada. Samas selliste palavate ilmadega on tõesti väga ebamugav :(

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Kirjelduse järgi tundub see olevat retsidiveeruv tupeseen.Ostke apteegi käsimüügist 1% klotrimasoolkreemi ja määrige sellega väliseid suguelundeid,viies sõrmega kreemi ka tupe välisavast sisse,apteegi käsimüügist saab ka cranberry( jõhvika) tablette .Originaalis on 10 tabletti,võtke iga päev üks tablett ja jooge rohkesti vett.Usun,et nendest meetmetest peaks aitama.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

tsüklihäire?

Tere! olen 36a kolme laste ema. Üldiselt terve. Muretsen kolme viimase menstruatsiooni pärast. Üldse peale kolmanda lapse sündi - 2,5 a. tagasi kuupuhastus muutus rohkeks, nagu 2 päeva jooksul tuleb väga ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Suure tõenäosusega on tegemist emaka müoomiga või isegi emaka adenomüoosiga, mis on mõlemad healoomulised protsessid.
1. Broneerige aeg oma perearstile, kirjeldage oma kaebusi ...

Loe edasi

Probleem

Tere.
Mure selline, et viimasel 3-l korral vahekorras olles partneriga (kindel partner) tekivad partneril suguti otsa punased täpikesed, mis mingi aja jookusl jälle kaovad. Viimasel korral suguühte ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Suure tõenäosusega võiks olla tegemist tupeseene ägenemisega peale vahekorda.
Soovitused:
-kasutage apteegi intiimpesugeeli Lactacyd enne ja peale vahekorda
-ostke ...

Loe edasi

Rasestumine

Tere,

minul on järgmine mure.
Olen 26. aastane naine, sünnitanud ja aborte teinud ei ole. Jaanuarikuus lõpetasin beebipillide võtmise, mida olen kokku võtnud 7 aastat (viimased 3,5 aastat ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kõigepealt vastus esimesle küsimusele. Määrimine tsükliväliselt võib esineda nt kõrge palaviku korral ja usun, et see oli sellest.
Kui te pole rasestunud, siis kindlast soovitaks teha hormoonuuringud ...

Loe edasi

mis see on?

Tere,
Olen peagi 22a noor naine, kes pole elu sees muret olnud tupeseene ega muu raskema vaevusega samas piirkonnas.
Nüüd juba teist korda, peale päevi juhtus, et nahk on alt marraskil. Kahtlustan, ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Liisu!
Haavandeid (marrastusi) põhjustavatest haigustest on esikohal genitaalherpes.
Tegemist võib olla ka ägeda vulviidiga ehk ägeda tupeesiku seenpõletikuga.
Apteegi käsimüügist ...

Loe edasi

seotud kandidoosiga?

Tere,
olen 38a naine ja sellise murega: mul oli tugev kandidoos. Arst kirjutas raviks 1 kange tableti (ei mäleta nime, kahjuks) ja 6 küünalt ja asi hakkas taanduma kohe.
Murelikus tegi ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Eila!
Tupeseenpõletiku raviks on suukaudne preparaat Fluconazol 150 mg, mida tarvitatakse 1 kord nädalas.
On vähe usutav, et veritsus pärasoolest on seotud tupeseene raviga. Küll ...

Loe edasi

Voolus

Tere.Mure on siis vooluses, mis mind juba pikemat aega vaevab.voolus on selline valge-limane.ning vahel peale tualetis käiku jääb selline valge limane asi nn rippuma.sygelema nagu ei aja, vahel harva on ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kui analüüsid põletikku ei näita, siis soovitaks kasutada aegajalt tupe mikrofloorat tõstvaid preparaate(Floragyn, Vagisan). Peske intiimpiirkonda spetsiaalse pesemisvahendiga (apteegist). Kui te ...

Loe edasi

Günekoloogiline põletik

Olen hädas seenhaigusega.Probleem algas juba ammu.Alguses oli suur valgevoolus siis hakkas sügelema ja punetama,lõpuks oli juba võimatu olla.Pöördusin arsti juurde ja tema arvas,et on seenhaigus.Kirjutas ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Tupeseene ägenemine on seotud organismi immuunsüsteemiga suures osas. Mõjutavaid faktoreid on palju(vale hügieen, stress, vale toitumine, muud põletikud organismis, allergeenid, krooniline väsimus ...

Loe edasi

Op-i järgne taastumine

Mulle tehti 8.dets. op. Emakas eemaldati, munasarjad ja emakakael jäi alles. Kahjuks tuli teha 9.dets õhtul kordus op, sest üks veresoone ots oli hakanud lekkima ning veri voolas kõhtu. Verekaotus oli ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud E.!
Kahjuks unustasite kirjutada oma vanuse ja loodetavasti mõtlete 12.jaanuari, üle kuu aja operatsioonist hiljem.
8.dets. operatsiooni nimetus on supravaginaalne emaka amputasioon ...

Loe edasi

Candida Albicans

Tere!
olen 20 aastane naiste rahvas.Mul on selline mure.2 aastat tagasi hakkasid mul tupe eritised.(sel aastal mina astusin ülikooli ja elasin ühiselamus,kus oli üldine dushi ruum).käisin naistearsti ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

tere. Tupeseene ägenemine on seotud palju organismi immuunsüsteemist. Väga paljud faktorid möjutavad seda, kasvõi stress, vale toitumine jne. Kui teil on sageli tupeseenepõletik, siis soovitatakse teha ...

Loe edasi

Canifug

Tere

Mure järgmine .Arst määras tupeseene raviks CAnifug küünlad ja kreemi.
Peale esimest ööd kui hommikul küünla jäägid välja voolasid siis tegi see sellist meeletut tulitavat valu.KAs ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Canifugi toimeaine on klotrimasool. See ravim on väga laialt kasutusel, mistõttu ei ole seni kuulnud allergiast ravimile, mis on võimalik tegelikult kõikide ravimite puhul.
Loe edasi



Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi