menstruatsioon ja bromocriptin 21.02.06 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Olen 30. Võtsin 2 kuud kõrge prolaktiini hormooni tõttu (päevad olid suht verevaesed ja pruunikad) bromocriptini 1 kord päevas. Seejärel oli mingi 2 kuud vahet, siis võtsin uuesti prolaktiini hormooni ja selle sisaldus oli hoopis tõusnud mitte langenud. Samuti olirinnad muutunud eriti valulikuks. Sel kuul algasid mul päevad järsku 28 päeva asemel (nagu tavaliselt) peale 21l päeval. Sama päeva õhtu hakkasin võtma uuesti bromocriptini 30päeva 1x päevas. Mis mind seekord rõõmustas oli ilus palju punasem veri ja ka vererohkem (nagu minu jaoks normaalne). Imelik oli see, et vereeritus oli 7 päeva aseme umbes 8 päeva. Aga nüüd paar päeva vahet ja hakkas jälle määrima (kohati punakas, kohati pruunikas. Ehk päevad lõppesid reedel ja esmaspäev, teisipäev on nüüd vähemalt määrinud ja kergelt ka nagu menstruatsiooni valu kõhus. Minu küsimused:see, et päevad nädal aega varem algasid ja järsku punaseks muutusid - kas see võib olla, et paar kuud tagasi söödud bromokriptin mõjub alles nüüd? ja kas see määrimine võib samuti nendest tablettides olla? Või on siiski tõenäoliselt midagi muud viga (siit portaalist olen lugenud, et põletik, emakaväline rasedus...) Hommikune basaaltemperatuur on 36,5 ringis.
Suured tänud ette...

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Kui oleks võimalik täpsustada prolaktiini sisaldust vereseerumis,siis oskaks ka pisut rohkem aidata.See on üsna loogiline,et kui katkestada bromocrptini võtmine,siis esialgsele prolaktiini langusele järgneb tõus.Ka oleks siin vaja teada teiste hormoonide väärtusi ( östradiool,progesteroon ja TSH ).Nende vaevuste korral ei ole siin küll tegemist ei emakavälise rasedusega ega põletikuga.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

bromocriptin ja tupeseen

Tere,
Olen 43.a. naine, lapsi ega aborte pole, nüüd olen leidnud lapsele isa ja soov rasedaks jääda.
Olen võtnud Parlodeli ja Bromocriptini umbes 8 aastat (prolaktiini ületootmise tõttu), ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kui sageli on Teil viimase kahe aasta jooksul määratud vereseerumis prolaktiini sisaldust?Võib olla Te ei peagi enam parlodeli võtma.Kuna olete ravimit võtnud piisavalt kaua,siis ma kahtlen,et see ...

Loe edasi

menstruatsioon

Kason võimalik menstruatsiooni mõned päevad edasi lükata või vähendada vereeritust menstruatsioon ajal?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Menstruatsiooni on võimalik edasi lükata pillidega või gestageene sisaldavate tablettidega. Selgituste ja retsepti jaoks peaksite naistearsti poole pöörduma vähemalt 2 nädalat enne oodatavat ...

Loe edasi

Menstruatsioon

Lgp. Dr. Seemen,

Kuidas on võimalik edasi lükata menstruatsiooni (lõunamaa puhkuse tõttu)?

Rasestumisvastaseid tablette ei kasuta.

Ette tänades,

A

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Menstruatsioonide edasi lükkamiseks on 2 võimalust. On võimalik hakata võtma pille reisile eelneva menstruatsiooni 1. päevast või siis lükate saabuv menstruatsioon edasi teist tüüpi hormoontablettidega. ...

Loe edasi

menstruatsioon

Tere!
Mul esineb tükilisi menstruatsioon. See tähendab, et verega koos tuleb ka selliseid ``tükke``. Kas see on normaalne?
Tänan
Maime (16)

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Maime!
Koos menstruaalverega eritub ka emaka limaskesta tükikesi ja lima, see on normaalne.
Naistearst G.Litter

Loe edasi

menstruatsioon

Tere!

Kasutasin antibeebipille 3 aastat. Peale seda oli menstruatsioon paar kuud normaalne, siis tekkisid suuremad vahed (2-3 kuu kõikumised, kuigi pruunikas-punast eritist tuli küll nii 1-2 ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kui menstruatsioon lähimate kuude jooksul ise ei reguleeru, võiks tsükli regulatsiooniks kasutada progestiine 10 päeva enne oodatavat menstruatsiooni ( 3 kuud) või hakata kasutama pille.
dr. ...

Loe edasi

menstruatsioon ja seks

Kas pahade päevade ajal võib seksida?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kui veri vahekorra ajal teid ei häiri, on kõik OK.
dr. Seemen

Loe edasi

Postinor

Võtsin Postinori ja menstruatsioon algas kaks nädalat varem (eelnevate Postinori kasutamiste ajal normaalsel ajal). Kas võis olla tegemist lihtsalt verejooksuga (5 päeva) või oli see tõesti mentruatsioon ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
3-5(7) päeva peale Postinori võtmist tekib sageli veritsus, mis ei ole menstruatsioon, vaid emaka limaskesta reaktsioon sellele hormoontabletile.
Menstruatsioon tuleb oodatud ajal või ...

Loe edasi

menstruatsioon

Tere! Mul on olnud nüüd 2 kuud menstruatsioon 2 nädala tagant. Kas peaks arsti poole pöörduma?

Ette tänades!

Vastas dr Aire Sekavin

Pöörduge kindlasti naistearsti poole, et selgitada veritsuse põhjus.

Loe edasi

korrapärane menstruatsioon

Kas on normaalne,kui menstruatsioon läheb korrapäraseks alles 2 a.pärast?

Ette tänades.

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Kui menstruatsioon on muutunud regulaarseks- peaks kõik ju korras olema.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi