ebamäärased vereeritused 23.10.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

mul on nädal aega olnud juba kahtlane veretaoline eritus (mitte menstruatsioon). vahel on eritus paksem ja roosa, siis jälle punasem ja mitte paks-seda ei tule palju aga siiski iga päev. valu pole. natuke halb lõhn...
siis on mul veel pidevalt alakõhuvalud (mitte eelmise jutuga seotud), enamasti vasakul pool ja siis valutab kergelt ka selg.
elan suguelu (on olnud ainult üks partner ja kasutame kondoomi). olen 20.a.
aitäh!
ebamääraseid vereeritusi on olnud varemgi ja alakõhuvalusid ka.

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Kui teil on sellised veritsused ja ebamäärased valud, siis peaks tegema rasedustesti ja pöörduma günekolooogi poole. Võib olla tegemist ka põletikuga.
Dr,Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Küsimus

Tere! Mul on siuke küsimus.... Sünnitasin 4kuud tagasi,ja menstruatsioon hakkas 3 kuu pärast sünnutust ja kestis umbes 2 nadalat,ja 11päeva oli vaikus siis hakkas jälle ja period 6päeva,nüüd 7 päeva oli ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Arvan,et ebaregulaarsete vereerituste põhjuseks on Mikro-30 tabletid.See ravim sisaldab ainult progestiini,mis omakorda põhjustab sageli menstruatsioonihäireid.Kui Te toidate rinnaga,on see ainus ...

Loe edasi

millal ei jää suure tõenäosusega rasedaks?

Kas vahetult enne ja pärast päevi ei jää rasedaks?
Mul selline mure,et söön rasestumis vastaseid tablette ja eelmine kuu jäid päevad ära kuigi olen neid tablette söönud juba viis aastat?

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
1. Kui ei tarvita antibeebipille, siis ~1 nädal enne menstruatsiooni peaks olema suhteliselt ohutu, kuna teoreetiliselt peaks ovulatsioon olema toimunud.
2. Kui tarvitate ...

Loe edasi

hormoonid

Tere!Olen 47aastane, 4 aastat tagasi paigaldati MERENA,millega olin rahul,mens oli nii iga 3 kuu tagant.Augustis aga algasid ebamäärased valud vasakul alakõhus,kuni tekkis verejooks, kõht oli punnis,enesetunne ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Kai!
Premenopausis võib esineda ebakorrapäraseid veritsusi. Antud juhul on suure tõenäosusega põhjuseks Mirena eemaldamine. Selleks, et vereeritused oleksid normi piires ja tsükkel regulaarne, ...

Loe edasi

logest

tere!

olen 19- aastane tütarlaps, kasutan hetkel logesti rasestumisvastaseid preparaate. kas on normaalne et mul menstruatsioon väga lühike,
kaks kuni kolm päeva, ja siis ka tuleb vähe ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillide( näit. Logesti) võtmise ajal muutuvad igakuised vereeritused lühemaks ja vere hulk jääb väiksemaks- see on normaalne nähtus.
Pillide võtmine ei põhjusta palavikku.
dr. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi