libido 01.10.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere

Lugesin siin ühte Teie eelnevat vastust küsimusele libido languse kohta, milles soovitate kasutada toniseerivaid ja libidot tõstvaid preparaate, mida saab apteegist. Kas oleks võimalik täpsustada, milliste (mis nimeliste) preparaatidega tegemist on?

Ette tänades Kaia

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere! Apilak(mesilaspiimaga), Kuldjuure tinktuur. Femiroyal. Zen-zen preparaat. Õietolmu sisaldav preparaat Bee-Polleen. E -vitamiin.
Suuremas apteegis on valik suur ja sealt võite küsida analoogseid praparaate veel teisigi. Parimate soovidega dr. Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

seenhaigus

Naisel on tupeseen(pärmiseen), tõenäoliselt ka endal. Klotrimazoli ravi ei ole aidanud. Segab väga tugevalt suguelu ja eriti valulik naisele peale vahekorda järgmisel(tel) päevadel. Siis on seent rohkem. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Ainar,
tupeseen on sage probleem nii raseduse ajal kui ka peale sünnitust. Sageli korduva seeninfektsiooni ravi lokaalsete vahenditega pole tavaliselt enam tõhus ja soovitav on teha seenevastast ...

Loe edasi

akne ravi vs libiido

Kas on olemas akne vastu toimivaid tablette, mis samal ajal ei alandaks libiidot? Tarvitasin akne vastu Diane 35 tablette ja seksihuvi muutus olematuks... Ilma tablettideta jällegi tekib akne, mis paiksele ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Võiksite kaaluda koos raviarstiga asendada Diane 35 Jeaninega. Jeaninel on samuti väga hea aknet allasuruv toime, samas libido pärssumine ei ole nii tugev.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

Depressioon ja beebipillid

Tere! Kas raske depressiooniga üldse tohib beebipille võtta? Olen proovinud mitmeid erinevaid pille, kuid alati on esinenud kõrvalnähuna halb enesetunne ja füüsilise aktiivsuse langus. Samuti on viimase ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillid võivad harva põhjustada libido langust ja meeleolu muutusi. Siiski pole pillid raske depressiooni tekitajaks. Soovitan võtta antidepressante ja jätkata pillidega.
Kui on kahtlus, ...

Loe edasi

rasestumisvastased vahendid

Olen 39 a. naine ja raseduse ärahoidmiseks kasutanud pikki aastaid emakasisest vahendit e.spiraali. Viimase paigaldusega 2000. aastal olen märganud,et orgasmi saavutamine on muutunud kas tunduvalt pikaajalisemaks ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Emakasisesest vahendist see küll ei tohiks olla. Soovitaks kasutada toniseerivaid ja libido tõstvaid preparaate, mida saate apteegist. Dr.Kadastik

Loe edasi

probleemid emakakaelaga.

Tere! Olen 55 a. Arst soovitas mulle laparoskoopilist operatsiooni ja ütles ,et mul on vähieelne seisund. Arvestades minu iga leppisime kokku , et opereeritakse kogu emakas ja nähtavasti ka munasarjad. ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kui Teil operatsiooni käigus eemaldatakse mõlemad munasarjad ja siiani on Teil olnud regulaarne menstruaaltsükkel, siis ilmnevad Teil nn klimakteerilised sümptomid (kuumahood, meeleolu häired, ...

Loe edasi

antibeebipillid

Tere lgp. dr. Aire Sekavin,

lugesin Teie kirjutatud vastust (22.08) Sirjele, kus tema mureks oli, et kas antibeebipillid võivad tekitada libiido langust.
Minul on samasugune mure, mis ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Kairi.
Tupe kuivus võib olla samuti tingitud libido langusest ( Te ei erutu nii kergesti kui varem). Loomulikult võite katkestada pillide kasutamise. Kui Teie libido taastub, ongi tõenäoliselt ...

Loe edasi

antibeebipillid

Tere!
Olen lugenud, et pillid Logest võivad põhjustada libiido langust. Kui tõsine see on? Kas ka teised pillid võivad libiido langust soodustada( näit. Novynette)?

Ette tänades,

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Sirje.
Kõik pillid võivad mõningal määral põhjustada libido langust. See kui tugevalt see väljendub on individuaalne. Nii Logest kui Novynette on madala östrogeenisisaldusega pill, ka kõrvaltoimeid ...

Loe edasi

antibeebipillid Diane 35

Kas vastab tõele,et need pillid võivad pärssida seksiisu ja märgumist? OLen kuulnud, et see on võimalik. Mulgi on selline probleem, et ei suuda hästi erutuda, tupp ei muutu piisavalt märjaks. Enne nende ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Pillide kasutamine võib mõnel naisel tekitada libido languse. Kui probleem on häiriv, pöörduge oma naisteartsi poole, et vahetada pillid. Et sageli määratakse Diane 35 ravi eesmärgil, tuleb ...

Loe edasi

suguelu

Tere.Olen 29.a.naine.Olen abielus,mees on tihti ära komandeeringutes,tahan teada kas on olemas ravimeid,mis võtaks ära seksiisu?

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Arvan, et see ei ole hea mõte. Leidke koos perekonnapsühholoogiga paremaid lahendusi: näit. "telefoniseks", kirjutage mehele ilus kiri, tegelge millegi muuga, sport, ujumine, aiatöö, ...

Loe edasi

Kas hormoonravi tagajärg?

V.a. Doktor!



Olen 45.aastane,peaaegu aasta olen günekoloogi soovitusel võtnud TRISEQUNSI tablette.6 aastat tagasi opereeriti mul emakamüoom,munasarjad on alles.Ja ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere Hille!

Sümpaatne on lugeda positiivsete mõtetega naise soove.

Kaasaegne arst soovitabki hormoonasendusteraapiat. Need ravimid asendavad vähenenud munasarja toodetud hormoone. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi