kannas lõhed 03.12.03 / Nahahaigused

Külastaja küsib:

Tere.
Olen mures oma jala kandade pärast.Kas tegemist on seenhaigusega,kui kanndades on lõhed ,olen jalgu leotanud ,kanna riiviga puhastanud ja määrinud jala kreemidega ,vaseliiniga aga kannas on ikka lõhe mis teeb valu.
Millest see tingitud on, kas vitamiini puudusest ja täpsemalt millise ?Oleksin väga tänulik kui annaksite nõu.
Ette tänades.

Arst vastas:

dr Sirje Liiv

Dermatoveneroloog

Nahaarst dr. Sirje Liiv erapraksis

Kannanaha paksenemist, ketendamist ja lõhenemist võivad esile kutsuda nii seenhaigus kui ka mõned teised nahahaigused, samuti vanusest tingitud ainevahetsulikud muutused. Et seda küsimust täpsustada, tuleks teil minna nahaarsti vastuvõtule.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Nahahaigused

Naha ketenuds silmadel, kätel, kõrvades

Tere,

Sellised mured:
Mõlema silmalau peale tekib pidevalt ketendus. Mõnikord isegi väikesed lõhed.
Mõlemasse kõrva auku tekib aegajalt samuti ketendus.
Kätel (sõrmenukid) ...

Vastas dr Sirje Liiv

Eelpoolkirjeldatud nahamuutused ei ole omased seenhaigusele. Kuid varbavahedest võiks küll teha seeneanalüüsi.

Loe edasi

lõhed suunurkades

Olen 62 aastane naine.Minu pidevaks mureks on lõhed suunurkades.Eriti sügis-talvisel perioodil.Olen kasutanud zn sisaldavaid salve ja hügieenilist huulepelka a ja e vitamiini sisaldusega ja astelpaju õli.Ja ...

Vastas dr Sirje Liiv

Perearst või nahaarst kirjutab teile retseptiravimi lõhede vastu. Kindlasti on vaja selgitada ka põhjus, miks lõhed tekivad.

Loe edasi

Lõhed sõrmeotstes

Tere!

Mure selline,et sõrmeotsad kipuvad lõhenema.Töötingimused head,ei puutu kokku mingite kemikaalide ega vedelikega.Aga sõrmeotstesse tekivad väga valusad väikesed lõhed,mis paranevad visalt.Arme ...

Vastas dr Terje Kukk



Olukorra parandamiseks soovitan teil regulaarselt kasutada lisaks juba eelnevale korduvalt päeva jooksul mõnda rasvast kreemi. Ööseks isegi paksema kihina ja puuvillaste kinnastega. Samuti ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: