Vaktsineerimine 13.09.09 / Lasteneuroloogia

Külastaja küsib:

Tere. Meil on 1 aastane poeg ja mure selline,et peale kolmandat kolmikvaktsiini mida lasime teha hiljem seoses eelnevate külmetushaigustega tekkisid mul kahtlused edasise vaktsineerimise suhtes. Nimelt peale vaktsineerimist laps terve õhtu nuttis mis on tema puhul suht ebatavaline ja kolmandat ööd järjest magab väga kehavasti ja tal on seedevaevused.Palavikku nagu tekkinud pole, peale teist vaktsineerimist tekkisid ka unehäired, peale esimest ei mäleta.Ta on meil vaakumsünnitusega sündinud, sünnist saati suht kehva magaja ja seedevaevustega olnud.Kardan,et äkki ei sobi talle need vaktsineerimised ja kas iga järgnev vaktsineerimine ei või asja hullemaks teha.

Lugupidamisega
Murelik ema

Arst vastas:

Anu Sööt

dr Anu Sööt

Laste neuroloog

Elite Erakliinik

Tere,
aitäh pöördumast!
Kuna vaktsineerimine on lapse organismile suur koormus, siis mõned päevad võib laps olla rahutum, magada kehvemini. Kuid need on mööduvad sümptomid.
Jagage oma muret perearstiga ning koos leidke lapsele parim lahendus.
Edu Teile!
Lugupidamisega,
dr. Anu Sööt

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Lasteneuroloogia

Epilepsia ja vaktsineerimine

Tere:Kas epilepsia diagnoosiga last,kellel on ravi peal ja haigushooge ei esine tohib lasta koolis vaktsineerida HepatiitB ja difteeria-teetanuse vastu?
Tänan.

Anu Sööt

Vastas dr Anu Sööt

Tere,
aitäh küsimast! Vakstsineerimine ei ole vastunäidustatud kui epilepsia on raviga kontrollitud.
Lugupidamisega,
dr. Anu Sööt

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: