Segane lugu 27.11.17 / Endokrinoloogia

Külastaja küsib:

Tere.
Diagnoositud on Gravesi tõbi. Tablettide abil on kilpnäärme näidud normis. Umbes nädal enam Thyrozol tablette ei võta. Raviarst on Ingrid Reppo. Kuna olid ka rütmihäired, siis kirjutati ka Betaloc 50.
Võtan 1 tbl igal hommikul.
Kirjutamise põhjuseks on madal vererõhk ja madal pulsisagedus. (sporti ei tee). Õhtuti rahuolekus 60/90, pulss 42. (minestamise tunne). Äkki peaks ka Betaloci kasutamise lõpetama - olid ju rütmihäired tingitud kilpnäärmest? Perearst tahab kangesti antidepressante kirjutada aga tunnen et ma ei vaja neid. Palun abi.

Arst vastas:

Anu Ambos

dr Anu Ambos

Endokrinoloog

SA PERH Mustamäe korpus

Tere!
Kindlasti tuleks madala pulsisageduse ja vererõhu korral betaloci kasutamisest loobuda. See ravim aeglustab südame tööd ja langetab seeläbi ka vererõhku. Suure tõenäosusega Teil kilpnäärme talitluse normaliseerudes seda ravimit vaja ei ole.
Tervitades,
dr. Anu Ambos.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Endokrinoloogia

kilpnääre ja keha valutavad peale antipiootikumi ravi.

Tere! Kui põiepõletiku ravikuur antipiootikumidega sai läbi ( 15 päeva) lõi mulle tervesse kehasse põletav valu,hiljem hakkas valu tegema ka kilpnääre.Nõrkus ja väsimus ka.Võtan väiksest peale ka L-Thyroksini ...

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
See on nüüd küll üks väga segane lugu. Põletav valu kogu kehas - kuidas Te nii üldse elada saate? Siin ei ole küll muud nõu, kui koheselt kiirabi kutsuda. Kui ikka kogu keha põletavalt valutab, ...

Loe edasi

Kehakaalu tõus

Olen 28a naine. Seitse aastat tagasi võtsin müstilisel kombel kaalust maha ligi 20 kilo, väga kiiresti ja ise mitte midagi oma elus ei muutnud. Olin ise ja ka kogu mu pere oli sellest väga ehmunud. Kuna ...

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Lugu on küll segane ja üsna müstiline. Oleks probleemiks lihtsalt kehakaalu kõikumised, võiks sellesse kergemalt suhtuda, kuid õhupuudus ja iiveldus teevad mind küll ettevaatlikuks. Tuleb ikka ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: