Kohutav väsimus pärast treeningut 11.03.16 / Endokrinoloogia

Külastaja küsib:

Tere

Proovisin alustada taas treenimist. 1-2 korda nädalas, jooksmine või jalgpall. Sporti mulle teha meeldib. Probleem, aga seisneb selles ,et pärast igat treeningut tunnen ennast väga väsinult, raske on ilma uneta, mõtlemine ei tööta nii nagu peaks, keskenduda on väga raske ja seetõttu suhelda ka (töö selline, mis nõuab). Treening peaks ju vastupidiselt mõjuma. Kvaliteetset und ka ei saa. Selline "pilves" olek kestab 1-2 päeva pärast treeningut, siis leebub. Kui trenni ei tee, siis ei ole ka sellest probleemi - mõistus on terav, enesetunne hea. Tahaksin rohkem trenni teha, aga kahjuks selline keha käitumine paneb minu treeningutele pitseri. Kui ei jõua töö juures keskenduda ja anda endast parimat, ainult tunda väsinult, siis kahjuks ei ole võimalik treeningutega jätkata. Juba mainisin, et tunne on nagu oleks pilves. Mainin lisaks, et toitun piisavalt, sellest arvatavasti probleemi pole.

Kas on mõtteid, et millest selline asi võib olla? Kuidas abi leida ? Mis oleks järgmised sammud, kui sooviks treeningutega jätkata?

Arst vastas:

Anu Ambos

dr Anu Ambos

Endokrinoloog

SA PERH Mustamäe korpus

Tere!
Ma ei saa päriselt aru, miks pöördute endokrinoloogi poole. Otseseid viiteid ühelegi endokriinhaigusele ma Teie kirjast küll välja ei loe. Füüsilise koormuse talumatus on üsna universaalne nähtus. Soovitaksin alustada üldisest tervisekontrollist perearsti juures, seejärel vajadusel kardiaalne või kardiopulmonalne koormustest jne. Igaks juhuks võiks muidugi ka kilpnäärme talitlust kontrollida (ka seda teeb perearst). Treeningud võiksid uuringute lõpuni oodata.
Tervitades,
dr. Anu Ambos.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Endokrinoloogia

Kilpnäärme alatalitlus

Tere. Käesoleva aasta märtisis avastati mul kilpnäärme alatalitlus, viimane vereproov näitas TSH 1,756mU/l, mis iseenesest on ju väga hea (võtan iga päev L-Thyroxini 100mcgx1), kuid hoolimata sellest on ...

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Kui hormoonanalüüs on korras, on asendusravi annus paigas ja ka enesetunne peaks olema hea. Suure tõenäosusega ei ole Teie vaevuste põhjuseks kilpnäärme alatalitlus. Tuleb otsida teisi põhjuseid.
Loe edasi

neerupealse feokromotsütoom

Tere

Olen ennast juba 4 aastat halvasti tundnud, hooti, ilma igasuguse põhjuseta vererõhk tõuseb ning pulss tõuseb kiiresti 120 ringi. Lisaks veel kohutav väsimus ning käed ja jalad lähevad ...

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Kõige tõenäolisem on, et väike tuumor Teie neerupealises on healoomuline ja hormonaalselt mitteaktiivne adenoom. Sellisel juhul ei ole sellel väikesel tuumoril mingit seost Teie halva enesetundega ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: