Tursunud jalad 13.12.09 / Endokrinoloogia

Külastaja küsib:

Mul on tunne, et jalad tahavad lõhki minna - turses...südamearsti poolt tehtud palju uuringuid ja saan vett väljaajavaid tablette....tehtud veresoonte uuring, kus avastati suurenenud lümfid, ka kompuuteruuring kõhust tehtud - korras, südamel ja neerud leiti korras olevat....ka kilpnäärme proovid olid korras....veel üks asi ilmnes koos tursega - hirmus sügelemine, aga naiste- ja suguhaigustearstil käidud ja ka kõik korras...olen küll paks, aga seda ammu ja pole kunagi varem sügelenud, eriti sügeleb kõhuvoldi alt ja reite sisemised voldid - just sealt, kus tuleb palju higi, aga ma pesen hoolikalt ja varem pole seda olnud - ka veresuhkur on korras....
Nüüd küsimus Teile: kas on veel, kuhu oma murega pöörduda ja millest veel võivad olla tingitud suurenenud lümfid ja see jube sügelemine....
M.

Arst vastas:

Anu Ambos

dr Anu Ambos

Endokrinoloog

SA PERH Mustamäe korpus

Tere!
Kahjuks ei oska Teie vaevustele leida ühtegi põhjust endokrinoloogia valdkonnast. Sügelemine võib olla tingitud tursetega seotud naha verevarustuse- ja ainevahetuse häiretest. Vajadusel soovitan nõu pidada nahaarstiga. Lisaks püüdke kasvõi mingil määral vähendada kehakaalu.
Tervitades,
dr. Anu Ambos.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Endokrinoloogia

Kilpnääre

Tere, ca 3 a. tagasi eemaldati mul kilpnäärme vasak sagar (parempoolne jäi alles ja toimib väga hästi, rohtusid ei võta), kuid nüüd on mul tunne, et kaela parempoolne soon oleks nagu tursunud. Kael kergelt ...

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Soovitan teha kilpnäärme ultraheliuuringu, mis näitab, kas parem sagar on hakanud suurenema või on sinna tekkinud mingi uus sõlm. See, et kilpnäärme hormoonanalüüs on korras, selliseid muutusi ...

Loe edasi

Jalgade tursumine

Tere.

Mul on selline probleem. Milles on probleem, et jalad on väga palju tursunud? Mulle on varem ka öeldud, et pean sellega arsti poole pöörduma. Ma nii noor ja jalad on väga turses, sõna ...

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Arvan, et endokriinhaigusega siin tegemist ei ole. Noorel inimesel tuleb jalgade turse põhjusena kõne alla eelkõige venoosse tagasivoolu häire või liigesprobleem. Soovitan pöörduda oma perearsti ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: