ketoatsidoos ja akne 28.10.05 / Endokrinoloogia

Külastaja küsib:

Tere
Kas võib alustada roaccutane kuuriga, kui on ketoatsidoos?

Arst vastas:

Anu Ambos

dr Anu Ambos

Endokrinoloog

SA PERH Mustamäe korpus

Tere!
Ketoatsidoos on 1. tüüpi suhkurtõve puhul esinev raske dekompensatsiooniseisund, mis on potensiaalselt eluohtlik. Tavaliselt vajab ketoatsidoos haiglaravi (insuliini manustamine veeni, tilkinfusioonid, vajadusel puhverlahused jne.). Tulemusliku ravi korral ketoatsidoos likvideerub ca 24 tunni jooksul.
Kui elu on ohus, pole eriti mõttekas vinnidele mõelda. Tuleb hoopis diabeeti ravida ja arutleda, mida edaspidi ette võtta, et ketoatsidoosi ette ei tuleks.
Kui suhkurtõbi taas paremas tasakaalus, on akneravi alustamiseks parem aeg.
Tervitades,
dr. Anu Ambos.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Endokrinoloogia

esmane diabeet

kas rohke väävelvesiniku hulk joogivees võib mingil põhjusel tekitada hüper
seisundit ,milles laps paari päevaga langeb koomasse.

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Kas Teie lapsel on diabeet? Sel juhul võib lapse teadvusetusseisundit (koomat) põhjustada ikkagi kas veresuhkru langus (hüpoglükeemia) või diabeetiline ketoatsidoos. Esimesel juhul on tegemist ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: