Toitumine ajab iiveldama 09.03.21 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
~ 5-10 min peale söömist hakkab iiveldama, vahepeal ka kõhuvalu. Hullem on peale hommikusööki. Kõhuvalu peale sööki 2-4 VAS skaalal. Kõhuvalu on tugevam kui süüa tühja kõhu peale ( olen märganud et kui jätan mõne söömise vahele ja kõht väga tühjaks jääb, on väga raske süüa, kõhust kurguni välja on ebameeldiv tunne) Eriti raskused on magusa söömisel, isegi ühest ampsust šokolaadibatoonist hakkab väga halb.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirjeldatud püsivate kaebuste korral soovitan pöörduda esmalt perearsti vastuvõtule, kes saab vajadusel saata uuringutele eriarsti juurde (gastroskoopia, ultraheli uuring, vm).
Parimatega, dr. Ehala