tabletid 15.02.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere mul on selline kysimus kas on ka mingid tabletid mis aitavad keha kaalu v2hendada palun aidake
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ravimid, mis koos tasakaalustatud dieediga aitaksid kaalu kontrolli alla saada on olemas, kuid ainuüksi neile loota ei saa. Selleks on omad kindlad näidustused, kuidas ja kellele neid tablette välja kirjutada ning esmatähtis on ikkagi see, et koos raviga muudab inimene enda seniseid harjumusi. Imeravimeid, mis meid pingutustete saledaks muudaks, pole. Kui vajate nõu, olete alati oodatud konsultatsioonile.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev