Potentsiravimid 29.06.16 / Seksuaalnõustaja

Külastaja küsib:

Tere. Minu elukaaslasel on viimased pool aastat probleemid potentsiga. ta on ise väga huvitatud , aga erektsiooni ei toimu, ka minu stimuleerimine käega või suuga pole aidanud. Ta on 48 aastane töövõimetuspensionär. Diagnoosiks on rasvumine ja südamepatoloogia-puudulikus. Südameprobleemid on tal viimased 15 aastat, alguse sai see puugihammustusest( borrelioos) Arstile ta ei lähe, kuna ütleb , et tema ei tohi potentsitablette tarbida, kuna need on ta tervisele kahjulikud(sureb ära ja nii edasi). Kas tõesti pole mingit võimalust ja ei tohi tarbida ühtegi sellelaadset ravimit või on siiski mingi võimalus.

Arst vastas:

Vladimir Vihljajev

dr Vladimir Vihljajev

Günekoloog

Meestekliinik Tallinnas

Tere! Minu vabandused hilinemise vastuse eest vaid oli Eestist eemal. Väga võimalik et erektsiooni häired teie elukaaslasel on seotud üldtervisega, nimelt et rasvumisega ja südamepatoloogiaga. Samal ajal potentsitabletid on just leiutatud selle jaoks et aidata inimestele kellel on probleemid verevarustusega (südame puudulikusega), kuna põhi toime nendel on just laiendata veesooned ja parandata verevarustus. Üldjuhul ma soovitan teie kaaslasele tulla meie kliinukusse konsultatsioonile. Uskuge mind et ta ei ole esimene ja ka viimane meesterahvas kellel on sarnased probleemid. Reeglina nendel saab aidata, pakkuda sobiva raviskeemi. Aga ennem muidugi tasub teostada mõned uuringud (analüüsid). Kui olemas saatekiri perearsti poolt siis need uuringud on tasuta. Ilma saatekirja ka võib tulla aga siis läheb maksma.
Soovin edu Vladimir

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Seksuaalnõustaja

Мой мужчина боится женщин

Женщина 34 года и мужчина 37 лет.
Познакомились на сайте знакомств, мужчина проявлял интерес в общении, но как только дело доходило до реальной встречи, мялся. Мне это надоело, взрослые люди, симпатичные, ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Добрый день! Случай в общем-то распространенный, с подобными проблемами мужчины обращаются довольно часто. Думаю что ваш диагноз верен - в голове у партнера страх и неуверенность (т.н. синдром ...

Loe edasi

mehel puudub seksiisu

Minu mehel (32a) puudub viimasel aastal huvi seks vastu. Oleme koos elanud kaks aastat, millest viimasel aastal oleme vahekorras olnd üksikud korrad. Nendel üksikutel kordadel on see ka juhtunud hommikul.. ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Mitmeid tegurid võivad mõjutada meeste seksuaalsusele (libiidole) pigem need on seotud vaimse tervisega (nn. psühho-emotsionaalsed - seotud tujuga, peaajuga, igasugused hirmud, mõtted jne), samal ...

Loe edasi

Erektsiooni ja seemnepurske häired

Minul on viimase neljal kuul probleemid erutusega. Meil on püsisuhe 17 aastat naisega ja kõik oli nagu hästi, kuid augustis tuli välja, et temal armuke. Oleme üritanud oma suhteid klaarida ja minna edasi, ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Probleem on selge ja väga levinud meeste soos eriti peale 45-50 elu aastaks. Kahjuks kahe-kolme lausega ei ole võimalik selgitada millest on põhjust ja mida tasub teha / ette võtta. Üldjuhul ...

Loe edasi

Sportimine kroonilise prostatiidi ravi ajal

Senise aktiivse tervisesportlasena (ratas,jooks,ujumine,suusatamine) tabas mind ootamatu diagnoosina krooniline bakteriaalne prostatiit. Sümptomid on talutavad - surve jalgevahel, mõninad urinineerimishäired. ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Kabe ja doomino juurde võib lisada ka laua tennis. Aga tõsiselt rääkida organismi normaalseks toimimiseks vajalik korralik vereringe. Põletiku ajal vere varustamine on häiritud siis halveneb ...

Loe edasi

Munandid

Tere!
Kas te saaksite välja kirjutada mingisuguseid valuvaigistusi?
Lugesin internetist et valutamise teel võib tekkida munandivähk, kuigi perearst ütles et vere andmise proovid olid korras ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Kui on vajalik siis võin välja kirjutada vastavalt ravimeid, vaid ennem soovitan tulla konsultatsioonile ja teostada vajalikud uuringud (analüüsid). Munandi valu reeglina ei ole seotud munandivähiga, ...

Loe edasi

Munandid

Tere!
Määrasite eelmine aasta hormoonasendusravi, kuna jõin ka alkoholi ravi ajal, aga paremaks ei ole läinud vasak on väike ja parem on ka väiksemaks läinud nüüd ehk siis halvema poole.Valud hakkasid ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Hormonaal asendav ravi ajal mõni kord munandid võivad väiksemaks muuta (tegelikult mitte väiksemaks vaid pehmemaks mis annab mulje et neid on väiksem). Mõne kuu jooksul peale ravi kuuri see ...

Loe edasi

ESP

Tere
Kuidas saaksin tulla teie vastuvõtule, et siis määraksite mulle SSIR antidepressante või siis suunate mind mõne hüpnotisööri konsultatsioonile.

Arst vastas:
Vladimir Vihljajev

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Võtke ühendus meie kliiniku registratuuriga, pange ennast kirja ja tulge vastuvõtule. Kui soovite kiiremas korras siis toimub tasuline visiit, kui nõus oodata siis võite tulla HK visiidile ...

Loe edasi

ESP

Tere
Minu mureks on ESP, ehk siis ei kesta suguakt piisavalt kaua. Olen selle leevendamiseks käinud eesnaha lõikusel, kuid sellest pole olnud väga palju abi. Viimasel ajal olen kasutanud tuimestavat ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! ESP on väga palju levinud! Tegelikult see ei ole haigus vaid see on normi variant ehk liiga kõrge eesnaha (suguti otsa) tundlikus. Selleks vähendamiseks kasutakse kas lokaalsed ravimeid ...

Loe edasi

Erektsiooni häired ja testosteroon

Tere olen hädas erektsiooni häiretega ja vähene seksi isu kas see võib olla testosteroonist mul mõõdeti testosteroon 10 kas see võib olla põhjuseks? Kas 10 on liiga vähe 32 aastase mehe kohta? Ma ei suitseta ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Meesterahva käitumine ja muidugi seksuaalne käitumine (sh seksi isu ja õige erektsioon) kindlasti seotud seksuaal hormooni nivooga (mitte ainult testosterooniga). Tähtis isegi mitte üldtestosterooni ...

Loe edasi

Seenhaigus

Mul on eesnaha all mingid villid. Tänaseks arvan, et see on seenhaigus. Need tulevad ja lähevad, aga päris ära pole viimase pooleteist aasta jooksul kadunud. Enne teie vastuvõtule tulekut otsustasin siit ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! See on pigem nahahaigus. Need tabletid mida te saite, ehk Fluconazol on just seenevastane ravim, ka Klotrimazol kreemi. Kuna need ei aidanud siis nähtavasti ei ole see seenhaigus. Soovitan ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi