Suur mure 13.01.06 / Seksuaalnõustaja

Külastaja küsib:

Olen saanud 14 aastaseks ja juba suht mitu-mitu head 5 aastat on mind kimbutanud mädataoline tupeeritis. Tean, et läbipaistev eritis on normaalne, ega tupp peagi ju kuiv olema, kuid aeg-ajalt ma tunnen, kuidas midagi natuke torgiks või tekitaks ebameeldivat survet tupe sees. Käisin septembri alguses Dr. Karlise vastuvõtul, rääkisin talle rohkest tupeeritisest, tehti mulle vereproov ja tulemuseks öeldi, et kõik on korras. Ise ma selles nii kindel ei oleks. Seda eritist tuleb iga päev, lõhnalt meenutaks justkui veidi kloori, värvus on tihti mattjas-valge. Vahekorras ei ole veel olnud. Tõesti see tunne alakõhus on ebameeldiv. Kas tuleks mul uuesti naistearsti juurde pöörduda ja kas võib olla sel mingit seost lastetusega?

ps. päevad on ka kaks kuud vahele jäänud.

Arst vastas:

Vladimir Vihljajev

dr Vladimir Vihljajev

Günekoloog

Meestekliinik Tallinnas

Tere. See et teie vahekorras veel ei ole olnud, tähendab et igasugune suguinfektsioon on välistatud. Samal ajal on võimalik et tupe mikrofloora ikka ei ole nomaalne või muutunud agressivsed. Sellepärast teie tunnete ebameeldiva eritist. See nimetakse tupedüsbakterioosiks. Ma arvan et tasub pöörduda uuesti naistearsti juurde ja paluda võtta tupest mikrobioloogiline külv. See et päevad mõnikord tüdrukul vahele jäävad on võimalik (aasta jooksul 1-2 korda). Reeglina tupe probleemid ei seotud lastetusega.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Seksuaalnõustaja

Мой мужчина боится женщин

Женщина 34 года и мужчина 37 лет.
Познакомились на сайте знакомств, мужчина проявлял интерес в общении, но как только дело доходило до реальной встречи, мялся. Мне это надоело, взрослые люди, симпатичные, ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Добрый день! Случай в общем-то распространенный, с подобными проблемами мужчины обращаются довольно часто. Думаю что ваш диагноз верен - в голове у партнера страх и неуверенность (т.н. синдром ...

Loe edasi

mehel puudub seksiisu

Minu mehel (32a) puudub viimasel aastal huvi seks vastu. Oleme koos elanud kaks aastat, millest viimasel aastal oleme vahekorras olnd üksikud korrad. Nendel üksikutel kordadel on see ka juhtunud hommikul.. ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Mitmeid tegurid võivad mõjutada meeste seksuaalsusele (libiidole) pigem need on seotud vaimse tervisega (nn. psühho-emotsionaalsed - seotud tujuga, peaajuga, igasugused hirmud, mõtted jne), samal ...

Loe edasi

Erektsiooni ja seemnepurske häired

Minul on viimase neljal kuul probleemid erutusega. Meil on püsisuhe 17 aastat naisega ja kõik oli nagu hästi, kuid augustis tuli välja, et temal armuke. Oleme üritanud oma suhteid klaarida ja minna edasi, ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Probleem on selge ja väga levinud meeste soos eriti peale 45-50 elu aastaks. Kahjuks kahe-kolme lausega ei ole võimalik selgitada millest on põhjust ja mida tasub teha / ette võtta. Üldjuhul ...

Loe edasi

Sportimine kroonilise prostatiidi ravi ajal

Senise aktiivse tervisesportlasena (ratas,jooks,ujumine,suusatamine) tabas mind ootamatu diagnoosina krooniline bakteriaalne prostatiit. Sümptomid on talutavad - surve jalgevahel, mõninad urinineerimishäired. ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Kabe ja doomino juurde võib lisada ka laua tennis. Aga tõsiselt rääkida organismi normaalseks toimimiseks vajalik korralik vereringe. Põletiku ajal vere varustamine on häiritud siis halveneb ...

Loe edasi

Munandid

Tere!
Kas te saaksite välja kirjutada mingisuguseid valuvaigistusi?
Lugesin internetist et valutamise teel võib tekkida munandivähk, kuigi perearst ütles et vere andmise proovid olid korras ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Kui on vajalik siis võin välja kirjutada vastavalt ravimeid, vaid ennem soovitan tulla konsultatsioonile ja teostada vajalikud uuringud (analüüsid). Munandi valu reeglina ei ole seotud munandivähiga, ...

Loe edasi

Munandid

Tere!
Määrasite eelmine aasta hormoonasendusravi, kuna jõin ka alkoholi ravi ajal, aga paremaks ei ole läinud vasak on väike ja parem on ka väiksemaks läinud nüüd ehk siis halvema poole.Valud hakkasid ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Hormonaal asendav ravi ajal mõni kord munandid võivad väiksemaks muuta (tegelikult mitte väiksemaks vaid pehmemaks mis annab mulje et neid on väiksem). Mõne kuu jooksul peale ravi kuuri see ...

Loe edasi

ESP

Tere
Kuidas saaksin tulla teie vastuvõtule, et siis määraksite mulle SSIR antidepressante või siis suunate mind mõne hüpnotisööri konsultatsioonile.

Arst vastas:
Vladimir Vihljajev

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Võtke ühendus meie kliiniku registratuuriga, pange ennast kirja ja tulge vastuvõtule. Kui soovite kiiremas korras siis toimub tasuline visiit, kui nõus oodata siis võite tulla HK visiidile ...

Loe edasi

ESP

Tere
Minu mureks on ESP, ehk siis ei kesta suguakt piisavalt kaua. Olen selle leevendamiseks käinud eesnaha lõikusel, kuid sellest pole olnud väga palju abi. Viimasel ajal olen kasutanud tuimestavat ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! ESP on väga palju levinud! Tegelikult see ei ole haigus vaid see on normi variant ehk liiga kõrge eesnaha (suguti otsa) tundlikus. Selleks vähendamiseks kasutakse kas lokaalsed ravimeid ...

Loe edasi

Erektsiooni häired ja testosteroon

Tere olen hädas erektsiooni häiretega ja vähene seksi isu kas see võib olla testosteroonist mul mõõdeti testosteroon 10 kas see võib olla põhjuseks? Kas 10 on liiga vähe 32 aastase mehe kohta? Ma ei suitseta ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Meesterahva käitumine ja muidugi seksuaalne käitumine (sh seksi isu ja õige erektsioon) kindlasti seotud seksuaal hormooni nivooga (mitte ainult testosterooniga). Tähtis isegi mitte üldtestosterooni ...

Loe edasi

Seenhaigus

Mul on eesnaha all mingid villid. Tänaseks arvan, et see on seenhaigus. Need tulevad ja lähevad, aga päris ära pole viimase pooleteist aasta jooksul kadunud. Enne teie vastuvõtule tulekut otsustasin siit ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! See on pigem nahahaigus. Need tabletid mida te saite, ehk Fluconazol on just seenevastane ravim, ka Klotrimazol kreemi. Kuna need ei aidanud siis nähtavasti ei ole see seenhaigus. Soovitan ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi