mure 30.01.04 / Seksuaalnõustaja

Külastaja küsib:

Olen 32 aastane naine ja seks oli minu jaoks alati nauditav,kuni möödunud aasta kevadeni,kui mul avastati pärilik kõrgvererõhu tõbi ja hakkasin tarvitama vererõhku alandavaid tablette 1*päevas plendili ja 2* päevas cardace.Ma ei tea kas rohtudest või on põhjus milleski muus,kuid mul on täielikult kadunud iha seksi järele.Kas see võib tingitud olla ravimitest või on põhjus muus?Õhtuti on lausa hirm,kuna mehe puudutused jätavd mind täiesti külmaks.Omavaheline suhe on korras ja armastus on ka.
Ette tänades.(Üks murelik naine).

Arst vastas:

Lemme Haldre

dr Lemme Haldre

Kliiniline seksuoloog

Erakliinik Elite

Tere
Vererõhku alandavad ravimid võivad mõjutada inimese seksuaaliha. Ometi ei saa ma Teile anda soovitust vererõhu ravimite muutmise osas. Arvan, et võiksite julgelt tekkinud probleemist rääkida ravimeid ordineerinud arstiga. Koos saate arutada annuse või ravimite muutmise küsimust. Samas ei pruugi ravimid olla alati antud põhjuseks. Maailmas on palju inimesi, kes tarbivad samu ravimeid mis Teiegi, kuid ometi on nad rahul oma sugueluga.
Mõelda võiksite ka teistele stressi tekitavatele faktoritele oma elus (tööpinged, suhted teiste inimestega, mure tervise pärast jne.) ja viisidele kuidas neid vähendada.
On tore, et ütlete, et Teie suhetes on olemas armastus. See on väga oluline faktor, mis võib Teid aidata.
Soovitan siiski ka psühholoogilist nõustamist, et koos leida häirivad põhjused, ning viisid, kuidas neid kõrvaldada.
Tervitades ja julgust soovides L. Haldre

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Seksuaalnõustaja

Munandid

Tere!
Määrasite eelmine aasta hormoonasendusravi, kuna jõin ka alkoholi ravi ajal, aga paremaks ei ole läinud vasak on väike ja parem on ka väiksemaks läinud nüüd ehk siis halvema poole.Valud hakkasid ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Hormonaal asendav ravi ajal mõni kord munandid võivad väiksemaks muuta (tegelikult mitte väiksemaks vaid pehmemaks mis annab mulje et neid on väiksem). Mõne kuu jooksul peale ravi kuuri see ...

Loe edasi

ESP

Tere
Kuidas saaksin tulla teie vastuvõtule, et siis määraksite mulle SSIR antidepressante või siis suunate mind mõne hüpnotisööri konsultatsioonile.

Arst vastas:
Vladimir Vihljajev

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Võtke ühendus meie kliiniku registratuuriga, pange ennast kirja ja tulge vastuvõtule. Kui soovite kiiremas korras siis toimub tasuline visiit, kui nõus oodata siis võite tulla HK visiidile ...

Loe edasi

ESP

Tere
Minu mureks on ESP, ehk siis ei kesta suguakt piisavalt kaua. Olen selle leevendamiseks käinud eesnaha lõikusel, kuid sellest pole olnud väga palju abi. Viimasel ajal olen kasutanud tuimestavat ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! ESP on väga palju levinud! Tegelikult see ei ole haigus vaid see on normi variant ehk liiga kõrge eesnaha (suguti otsa) tundlikus. Selleks vähendamiseks kasutakse kas lokaalsed ravimeid ...

Loe edasi

Erektsiooni häired ja testosteroon

Tere olen hädas erektsiooni häiretega ja vähene seksi isu kas see võib olla testosteroonist mul mõõdeti testosteroon 10 kas see võib olla põhjuseks? Kas 10 on liiga vähe 32 aastase mehe kohta? Ma ei suitseta ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Meesterahva käitumine ja muidugi seksuaalne käitumine (sh seksi isu ja õige erektsioon) kindlasti seotud seksuaal hormooni nivooga (mitte ainult testosterooniga). Tähtis isegi mitte üldtestosterooni ...

Loe edasi

Seenhaigus

Mul on eesnaha all mingid villid. Tänaseks arvan, et see on seenhaigus. Need tulevad ja lähevad, aga päris ära pole viimase pooleteist aasta jooksul kadunud. Enne teie vastuvõtule tulekut otsustasin siit ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! See on pigem nahahaigus. Need tabletid mida te saite, ehk Fluconazol on just seenevastane ravim, ka Klotrimazol kreemi. Kuna need ei aidanud siis nähtavasti ei ole see seenhaigus. Soovitan ...

Loe edasi

Enneaegne seemnepurse

Probleem seisneb selles, et kui partneriga olen vahekorras siis ei suuda üle poole minuti vastu pidada. - pool minutit on veel hästi. Probleem sai alguse kusagil pool aastat tagasi ja peale seda pole mitte ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Jah, seda võin nimetada enneaegse seemnepurskena. Kuna varem oli kõik korras ja see probleem ilmus hiljuti, siis võib arvata et olemas miski põhjus, näiteks põletik sugusüsteemis (prostatiit?), ...

Loe edasi

puudub seksisoov

Viimase aastate jooksul on probleem seksuaaleluga, mees tahab alati mina mitte ja see on juba niipidi kesnud umbes natuke üle 3 aasta. Mehega suhtes olen 9 aastat, lapsi pole. Mees on ikka minu jaoks atraktiivne. ...

Lemme Haldre

Vastas dr Lemme Haldre

Tere
Väga raske on kirja teel leida põhjust. Võimalik, et kuhjunud on stressifaktorid. Sageli on põhjuseks väikene depressiooniseisund, mille põhjuseks omakorda võivad olla nii tööpinged, -suhted ...

Loe edasi

mees ei soovi vahekorras olla

Tere

Oleme mehega koos olnud kolm aastat, sellest üle aasta pole me olnud vahekorras. Minu jaoks on see rohkemgi kui kummaline- minu mees ei taha olla minuga vahekorras. Olen üritanud temaga ...

Lemme Haldre

Vastas dr Lemme Haldre

Tere
Antud juhtumiga seoses tekkisid mitmed küsimused, kuid neid saab esitada eelkõige alguses mehele. Mulle tundub, et probleemi juured on kusagil mujal kui lihtsalt väsimus või hirm naise raseduse ...

Loe edasi

Seksisoovi puudumine

Tere! Oleme olnud abielus 22 aastat ja nüüd väidab naine,et igasugune seksisoov on jäädavalt kadunud - põhjuseks üleminekuaastad (abikaasa vanus 52 a.)Kas see ongi lõplik tõde või on veel võimalik midagi ...

Lemme Haldre

Vastas dr Lemme Haldre

Tere
Üleminekuaastaid tajub iga naine erinevalt. Kui teie partneril on tugevad kuumahood, higistamine, depressioon või meeleolu kõikumised, siis mõjutab see ka seksisoovi. Nimetatud nähtude puhul ...

Loe edasi

Erektsioonihäire

Tere, nimelt on mul erektsioonihäired. Seksuaalvahekorras olles, erektsioonid pole üldse nii kõvad ning üldjuhul vajuvad ära. Eriti enne penetratsiooni või siis kondoomi pealepanekul(kondoom võtab momendist ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Teie juttu järgi on teil nn ebaõnnestumist ootuse sündroom, ehk kui midagi ebaõnnestus siis mees kardab et see kordub ja nii ongi ehk kordub. Ja mida rohkem seda karta seda rohkem see oht ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi