SOS pill ja tsüklihäire 26.09.19 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tsükkel 24-25 päeva, kestvus 3-4 päeva
10. augustil algas tsükkel.
18. augustil võtsin Escapelle (kaasnes iiveldus, kehatemperatuuri tõus)
2-3. september nagu oleks päevad aga vereeritus minimaale ja hele, pigem määrimine.
25-26. september vereeritus taas minimaalne, selline hele, juskui ainult määriks.
Nüüd juba selline liiga kerged päevad panid muretsema.
Muid kaebusi ega sümptomeid pole.

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere, nende tablettide võtmise järgselt võibki tsükkel häiruda. Seega tsüklihäire on üsna tavaline. Menstruatsioon võib tulla natuke varem ja vahepeal on määrimist. Kindlasti peate olema kaitsutud vahekorras, seni kuni tsükkel reguleerub, mis võib aega võtta kuni 1 kuu.
DRKadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Peale SOS tabelit võtmist pillidega alustamine

Tere!
Mul on 3 küsimust:
1) Olen 21 aastane naine ja plaanisin hakata võtma pille (Sibilla Plus) alates peagi saabuva menstruatsiooni esimesest päevast. Enne oodatavat menstruatsiooni umbes ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, jah kohe võite alustada pillidega, kui menses algab.Kuid peate arvestama, et menstruatsioon võib nihkuda seoses SOS pillidega. SOS pille ei tohi võtta üle korra kuus. Regulaarseks kasutamiseks neid ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: