menstruatsiooni häired 05.08.03 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tere
Olen 23 aastane ning juuli kuu alguses lõpetasin rasestumisvastaste tablettide söömise, kuna soovime mehega last saada. Nüüd olid päevad. Kui tavaliselt kestsid 3-4 päeva, ilma igasuguste valudeta ja suurema verejooksuta, siis nüüd oli lausa kohutav. Jubedad valud ning 5 päeva täiega verejooksu. Pühapäeval aga tundusid, et lõppesid ära. Ei määrinud enam ka. Aga täna järsku keset päeva, olid püksikaitset täiesti verised. Veel tund aega tagasi ei midagi ja nüüd äkki hoobilt ning hetkel ei mingeid kõhuvalusid ka ei ole. Ehmusin täitsa ära.... Kas see on normaalne???

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere.
Soovitan pöörduda valvekabinetti, et teha kindlaks tsüklihäire põhjus.
Edu Teile soovides Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Rasedus

Tere!

Mul on järgmine küsimus: kas see on tõsi, et kui on menstruatsiooni häired, siis rasestumine on võimatu.

Ettetänades

Alina

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Alina!
M. tsükli häirete korral on raseduse tõenäosus madalam või väga väike ehk juhuslik.

Loe edasi

Hilinenud menstruatsioon.

Olen lugenud, et kui kasutada rohkem kui 2 korda kuus Postinori, siis võib tekkida menstruatsiooni häired. Nimelt mina olen kasutanud viimase kuu jooksul kaks korda ja nüüd on päevad hiljaks jäänud kaks ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Postinor võib tõepoolest põhjustada tsüklihäireid. Soovitan osta apteegist rasedustesti, nii saate kõige kiiremini oma küsimusele vastuse.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

hormonaalsed häired

Olen 29 aastane naine ja juba aastaid võtnud rasestumisvastaseid tablette, viimastel aastatel Triquillari. Umbes 7-8 aastat tagasi tekkisid mul probleemid menstruaaltsükliga. Mul diagnoositi vist amenorrea. ...

Vastas dr Aire Sekavin

Lgp. Kai

Suure tõenäosusega on Teie tsüklihäirete põhjuseks hormonaalsed häired. Selleks, et Teile määrata sobiv ravi, on vajalik teha veeniverest hormonaalsed uuringud. Kui Teie varasema ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: