Palun andke nõu, kuidas lõpetada suhet mehega nii, et see talle kõige vähem haiget teeks... Mees armastab mind väga kuid juba pikemat aega tunnen ma (3-4kuud) et tema ei ole see mees, kellega ma oma elu jagada tahaks. Meie suhe ei ole kaua kestnud, 9 kuud, millest 7 oleme koos elanud. Tunnen tüdimust, väsimust, seksin temaga ainult sellepärast et tema tahab, seks temaga ei paku mulle mitte midagi, teesklen ja teen head nägu- ma ei armasta teda. Pigem oli tegu minu puhul hetkelise armumisega, kuid armastust siit välja ei tulnud. Tema räägib viimasel ajal aina abiellumisest ja lastest ja sellest, et ta tahab minuga elu lõpuni koos olla.
Selge see, et kõige õigem on olla temaga aus. Aga samas, ma ei julge kuidagi öelda, et ma ei armasta teda ja tahan lõpetada suhte. Asja teeb keerulisemaks see, et ta on minu käest kogu aeg küsinud, kas ma ikka armastan teda ja mina olen alati jaatavalt vastanud. Valetanud, ühesõnaga.
Mida ma tegema pean? Selles olen ma kindel, et tahan suhet lõpetada.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Suhet nii lõpetada, et kellelgi valus ei oleks, on võimatu. Te olete endale oma elu keerulisemaks teinud kinnitades, et te teda ikka veel armastate.
Olge ometi aus ja tunnistage ka temale, et te ei tunne tema vastu selliseid tundeid, mida ta Teilt ootab. Kas on Teie arvates tal kergem, kui Te pidevalt mehele valelootusi andes teda petate.
Mida Te tegema peate? Kindlasti ausalt selle mehega oma tunnetest rääkima ja selle kõnelemise tagajärjed enda kanda võtma. Ka selle, et ta haiget saab. Minu arvates Te teete talle praegu rohkem haiget, kui Te elate temaga koos ja valetate talle päevast päeva, 24 tundi päevas 60 minutit tunnis ja 60 sekundit minutis. Ja nii seitse päeva nädalas ja nii juba mitu kuud järjest. See ju teeb rohkem haiget, kui keegi, keda see mees peab enesesse kinndunuks tegelikult ei tunne tema vastu midagi muud kui tüdimust, väsimust ja teeskleb orgasmi. Kas see on kellelgi väiksem valu? Ma ei usu.
Olge aus.
Harri Küünarpuu