Tere. Olen 22 a. töötav ja ülikoolis õppiv neiu. Olen elanud oma noormehega koos juba ca. 3 aastat. Olime väga õnnelikud. Nüüd oleme suure probleemi ees. Kõik algas suve lõpus. Ta hakkas sõpradega tihti väljas joomas ning pidutsemas käimas. Minu jaoks enam aega ei leitud, koos me kuskil ei käinud, minuga seksi vastu huvi tal kadus. Olen temaga mitu korda rääkinud, et mida ma tunnen ja et ta peaks midagi ette võtma, sest see ei ole normaalne käitumine minu suhtes. Nüüd tunnistas ta mulle, et tal on teine tüdruk tekkinud ja ta ei tea mida teha. Mulle on väga palju haiget teinud ja enam ei suuda nii elada. Ma ütlesin, et kui ta jätaks selle teise, siis prooviksin ma selle kõik unustada ja alustaksime oma elu uuesti. Ma ei tea mida teha , kuidas käituda, armastan teda väga aga kas on õige lasta endaga nii käituda. Olen juba pikalt oodanud ja lootnud, et asjad lähevad paremaks.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Ma usun, et Teil on täiesti õigus, kui Te kahtlete, kas tasub endaga niimoodi käituda lasta. Tõesti, ei tasu. Armastust ilma vastutunnet saamata on väga raske kanda. Kui Teie armastatud inimene on sedavõrd palju muutunud, et ta õieti ei ole enam see inimene, keda Te kunagi hakkasite armastama, siis keda või mida Te õigupoolest armastate? Kas mälestust sellest inimesest niisugusena, kui ta oli armastatav? Või oma tunnet ennast? Või lootust, et ta muutub taas kellekski selliseks nagu ta oli enne? Või on Teil ehk valus endale tunnistada, et see suhe on osutunud ebaõnnestunuks? Aga suhetega juhtub seda alailma, et nad kipuvad viltu minema. Eriti juhul, kui mõlemad inimesed ei pinguta omavahelise suhte hoidmise nimel. Sellest on vähe, kui Teie püüate seda suhet päästa. Selle hoidmiseks ja parandamiseks on vaja mõlema soovi. Näib, et Teie noormehel sellist soovi ei ole. Kahju.
Olge tugev,
Harri Küünarpuu