Oeh ei teagi kust otsast alustada.Oleme mehega vabaabielus elanud üle nelja aasta, meil on tütar.Meie suhe on hea probleeme pole ja me naudime teineteise seltskonda käime koos väljas ta isegi eelistab oma sõprade seltskonda minule ja ta ei taha kunagi minna söpradega välja nii et mind poleks kaasas.Raha probleeme meil pole ühesõnaga on mu elu ilus.Kuid...Minu süda igatseb midagi muud.Saame hästi läbi aga ma ei tunneta kirge ja sellist pöörast armastust mida tunnen ühe teise meeste rahva suhtes.See mees on minu esimene armastus kuid meie eluteed on kogu aeg lahku läinud ühel ja teisel põhjusel.Temaga on kõik ideaalne, iga hetk.See juba kuidas me kohtusime on midagi müstilist.Vaatasin ükskord bussis ,et oi kui kena noormees.vaatasin ja temagi vaatas mind teadsin ,et ega ma teda rohkem ei näe.Kuid paari päeva pärast oli sõbranna juures pidu ja ta ütles et paar poissi tuleb ka ja tulidki ja tema sealt bussist oli ka seal ja me seisime koridoris nagu tummahambad ja siis teadsime et oleme armunud esimesest silmapilgust peale seda oli koik nagu muinasjutus.Kuid suvi sai läbi mina tulin tallinna ja tema jäi pärnu.Kirjutasime ja käisime üksteisel külas.Olime mõlemad siis noored ja elu teed läksid suure vahemaa tõttu lahku.Minul tekkis oma pere ja temal li vahepeal suhe millest ei tulnud asja kuid mõlemad ometi oleme jõudnud arusaamisele et ei saa teineteiseta elada.Kuid mu tunded on nii sassis.Tunnen nagu armastan mõlemaid.Kuid kuidas on see võimalik?Ma tahaks nii väga olla selle teisega koos kuid siis ma teen oma mehele haiget ja laps jääks isata.Ma ei ole teda kunagi petnud ka selle teise mehega oleme ainult rääkinud telefoniga ja ükskord kohtunud linnas.Ma tahaks teada kuidas ma suudaks otsustada mõlemaga hea olla, täitsa võimatu seis.Palun aidake kuidas ma saaksin endas selgusele et keda ma armastan tõeliselt.Samas tunnen et olen harjunud oma praeguse mehega ja et on tekkinud lihtsalt harjumus ja mitte armastus?Kardan lihtsalt äkki teistmoodi elu?Kuidas saaksin teada mis oleks õige.Ei taha kellelegi haiget teha.Kuid tunded on mõlema mehe vastu.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Tore on lugeda, et Teie mees on nii hooliv ja peret hoidev. Igas abielus võib olla hetki, kus tundub, et "kirg" puudub. Armastus ja usaldus on teie peres mõlemapoolne, see on suur väärtus ja seda soovitan hoida. Tuleb vaeva näha, et muuta abielu huvitavamaks. Sügavalt silma vaadata uuele mehele on tore, kuid kõige järneva lahendamine võib olla keeruline, mis võib kahjustada Teie peret ja ka suhted uue mahega. Ennem, kui midagi otsustate, tuleb tõsiselt kaaluda kõiki plusse ja miinuseid. Vabandan, et vastus hilines.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.