Tere.
Ei oskagi alustada.Oleme abielus 16a.Meil on kaks tütart.Mees on vähese jutuga .Ise võtab väga harva mingi teema üles.oma arvamusi nagu ei olegi.Töötab autojuhina ja on viis päeva sõidus, nädalavahetuseks tuleb koju. Vahel on ikka rohkem kodus ka. Siis räägib oma auto asjadest mis mind ei huvita.Kui mina vastu ei räägi ,siis on vait ja vaikime.Kui mina räägin mis meil vahepeal on juhtund kuulab ära, aga teemat ei jätka.Laste kooliasjadest ka ei küsi ei minu ei laste käest.Nüüd sellest miks kirjutan.Nädal aega ei räägi mina temaga. muidu kui on sõidus ikka iga päev helistame.Läksime sünnipäevale minu käes oli pakk tema annab lilled.mina annal pakki ,aga silmanurgast nägin mees keerab ringi ja läheb minema.Jube häbi hakkas.siis oleme õues tema tuleb lilled käes, ütlen anna ära vahib minu seljataga ei anna .lõpuks andis ära. Oli näha ei meeldind sünnipäevalisele ka see komejant.Siis ta ei julge oma nime öelda. Õiget nime ma ei saa kirjutada. Midagi taolist Leonhard,Meinhard,Arnold, Haljand.Kui ta peab ütlema oma nime ,siis ei tee ta suud lahti ütleb moka otsast teised ei saa aru mis on küsivad uuest minu käest .mina ütlen nagu lapse nime kes ise ei julge öelda.Peab mones olukorras võõrastega rääkima ,paneb käed kukla taha.Ütlen ära pane nõme on, vaatab mind mida sina tead.Tal on täielikud kompleksid. Lapsed on juba suured ja kui mina koguaeg õpetan kuidas olla .Ma ei tea mis nad arvavad.Enne kui käisime seltskondades olid lapsed kaasas ,nüüd ei taha lapsed kaasa tulla, siis sai ta lstega rääkida külas.Nüüd peab täiskasvanutega suhtlema kardab, kõigub ei oska käsi panna.Ma ei tea kas teda on lapsena koolis palju narritud ,millest see kõik.Tema ema rääkis ,et kui ta oli väike sidus ema ta nööriga puu külge seal siis mängis ,kui oli lahti pani sihitult minema.Praegu ka kui on vaja õues olla kellegi juures vaatan teda jälle ei ole.Teised on ilust oma naiste juures.Ma ei usu et ta on nõus minema nõustaja juurde. Kuidas edasi elada ,see ei ole muidugi veel kõik ,See lihtsalt on värske asi.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Mees võiks psühholoogi poole pöörduda, kuid mulle tundub, et tema ise seda vajadust ei tunneta.
Mehe käitumise korrigerimise asemel soovitan Teil teda toetada. Soovitan Teil enda hoiakut mehe suhtes muuta, siis tundub Teile, et mehe käitumine muutub. Pöörake tähelepanu sellele, mida mees hästi teeb ja jätke tähelepanu alt välja kõik see, mis Teile siiani ei ole meeldinud. Küllap siis märkate imestusega, et mehel on palju Teile meelepäraseid omadusi, käitumisviise. Harjutage end nägema mehe positiivseid külgi ja loobuge tema vormimisest selliseks, nagu Teie ettekujutus tema käitumisest peaks olema.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.