Tere!Olen vabaabielus,mul on mehega probleeme.Me oleme olnud koos poolteist aastat.Alguses oli kõik normaalne.Kõik oli ilus ja ma tundsin et ta armastab mind.Aga nüüd tundub et kõik on pahupidi läinud kuid ei tia miks.Me olime koguaeg koos..pidudel,sünnipäevadel,käisime tuttavtel külas,poes..absoluutselt koguaeg koos...meil oli tore.Aga nüüd umbes 3 kuud tagasi juhtus midagi,aga ma ei tia mis.Tundub et ta ei armasta mind enam.Ta ei ole enam see kes ta varem oli.Tundub nagu ta väldiks mind,aga tahaks teada miks ta väldin ja üleüldse miks ta on selline.Ta käib tööl...tal on seal tuttavad kellega ta väga hästi läbi saab.Kuid vanasti ei käinud nad nii läbi kui praegu.Peale tööd ta ei tule mitte koju vaid läheb koos oma töökaaslastega õllekasse õllet jooma ja tuleb alles hommikul kell 4 koju.Ega ta nüüd päris iga päev ei käi,aga ikkagi..vanasti ta ei käinud üldsegi ja isegi kui käis võttis ta alati mind kaasa!!!Ja see ajab mind eriti marru,et kui ma talle helistan siis ta ei võta torugi vastu....ja ega ta ise kahh ei helista.Ja kui ta koju tuleb,läheme me omavehl tülli ja nii peaaegu iga kord.Ja siis on tal koguaeg mingi vabandus varuks et miks ta toru ei võtnud...ütleb et ei kuulnud või midagi sellist.Jahh,mulle tundub et ta väldib mind...ei taha enam kojugi tulla.
Vanasti ta ikka oli väga armas ja kena inimene...ta hoidis mind palju ja ta oli ka sutsukene armukade.Teda huvitas alati,et kuhu ma lähen ja kellega ma räägin telefoni teel ja nii edasi.Aga nüüd tundub et tal täiesti ükskõik.Teda nagu ei huvitaks üldse.
Enam ei kallista ta mind nii nagu varem,kuidagi külmalt.Ja seda teeb ta kaa vaid siis kui ma talt palun et ta mind kallistaks.Voodisse minnes pean ka alati meelde tuletama talle et ta mind endale kaissu võtaks nii nagu ta vanasti seda tegi.Musi pean ma ka ise alati tegema.Temalt ei ole seda mõtet oodatagi,sest ta niikuinii ei tee seda ise.Ta käitub minuga vastikult.Ütleb mulle halbusi asju/sõnu.Ei teagi nüüd mida arvata et kas ta mõtleb seda tõsiselt või siis sellepärast et ma teda vahel närvi ajan.
Kui aus olla siis ma olen mõelnud et äkki on tal keegi teine peale minu.Kuigi kui talt seda küsida ütleb ta alati et tal ei ole peale minu mitte kedagi.Aga äkki ta valetab?Sest miks ta siis muidu minuga nii käitub?Väldib mind ja käitub vastikult.Olen talt isegi küsinud et kas ta armastab mind ikka veel nii nagu vanasti,siis ta vastab et mitte päris.Mida küll teha?Ma tõesti loodan et te oskate midagi soovitada.Ma armastan seda meest ja tahan temaga koos olla.Suured tänud teile ette ära.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Nojahh. Inimesed muutuvad mõnikord. Vist on see sageli nii, et "käimise" ajal püütakse teineteisele meeldida ja tehakse igasugu asju, mis teilele meeldib. Ollakse head ja õrnad ja tähelepanelikud. Kui suhe juba kinnistunud, siis võib paljude arvates endise elu ja tegevuse viisi juurde tagasi pöörduda, sest kaua siis võib. Arvatakse, et kui suhe juba loodud, siis tiksub see omasoodu ja erilisi pingutusi suhte hoidmiseks ei ole enam vaja teha. Arvatavasti on see ka Teie partneriga samamoodi. Küllap ka tema oli enne Teiega kohtumist sõprade seltskonnas rohkem kui kodus ja ehk ta käitus ka siis nii, et ei võtnud helistamiseks toru ja nii edasi. Ma usun, et ta ei ole praegu muutunud, vaid et ta on kogu aeg selline olnud ja kohtumine Teiega muutis teda, kuid millegi pärast -- kas ta arvab, et teie suhe on nii kindel, et sellega ei saa midagi juhtuda -- lubas ta endale muutuda tagasi selliseks, nagu ta oli enne Teiega kohtumist.
Ehk oleks kasuks, kui te mõlemad kellegagi räägiksite oma suhte üle ja sellest, kuidas seda hoida?
HK