Vabandan juba ette ,et pöördun sellise probleemiga nagu mul on.Lugu järgmine.Olen 43 a.-ne naine.Minu eelnev elu ei olnud sugugi pingevaba.Olen üle 10 aaasta lahutatud ,aga arvan ise ,et see kõik jättis jälje.Nüüdseks elan koos mehega,keda arvan usaldavat ja meil on väga hea läbisaamine.Kõike tegime koos.Nüüd aga juhtus see,et ta saadeti komandeeringusse kaugele ,ta on ehitusel projektijuht.Ja mina ei saa nüüd sellest kuidagi ei üle ega ümber ,et teda kodus ei ole.Olen nagu halvatud!Ei käi kuskil,isegi mitte poes,paha öelda,aga see isegi häirib kui lapsed kodus on,tahan olla üksi.Mõtlen igasuguseid variante ja muudkui pillin,isegi tööl ei suuda keskenduda,vägisi hoian nuttu tagasi.Tean,et nii on mul ennegi olnud ja pikalt.Ei suuda kuidagi toibuda.Mida teha?Olen ennast juba täiesti ära piinanud,südames torgib ja pea valutab.Püüan mõelda positiivselt,et ta tuleb sealt tagasi ja meie plaanid lähevad edasi,suhtleme arvuti teel ....ja siis jälle vajun masendusse.Olen täitsa väsinud juba.
Aitähh.
Tiitsu

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Tiitsu!
Hea lugeda, et Teil mehega kooselu meeldivalt kulgeb. Mis Teid muretsema paneb, jääb mulle veidi arusaamatuks. Kas see mõte on peidetud lausesse:"...keda arvan usaldavat..."? Kui Teie mees pole seni usaldust murdnud, siis arvan, et muretsema ei peaks.
Püüdke mõelda praegu, kui meest kodus ei ole, nendele tegevustele, mida te koos teha ei saanud. Nüüd on ju võimalus pühendada rohkem tähelepanu endale ja oma meeldivatele tegevustele. Paluge lastelt ideid ühisteks tegevusteks ja veetke nüüd nendega koos aega. Kõige selle eesmärk on see, et keskenduksite muule tegevusele ja ei piinaks end mõtetega mehest.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.