Vestibulopaatia 25.02.12 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Tere!

Umbes kuu aega tagasi diagnoosis pereast mul vestibulopaatia (sarnane asi oli mul ka umbes 10 a tagasi). Kompuuter oli korras ja kõrvaarst ka midagi ei leidnud. Küsimus on selline, et kui ma olena juba 3 nädalat võtnud Betaserci, siis kas on normaalne sellele haigusele, et sellised merehaiguse hood ikka peale tulevad (vasak kõrv läheb nagu lukku, rõhk tõuseb seal, pea oleks nagu vati sees ja siis keha läheb nõdraks ja see kestab vähe. Aga päevas mitu korda). Vahepeal oli nädal, kus oli nagu kõik hea, aga nüüd jälle mingid hood.
Lugupidamisega,J.

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Vestibulopaatia diagnoos pannakse kui põhjus jääb ebaselgeks. Kui ka kõrvaarst põhjust ei leia tuleks tulla vastuvõtule.
6 748 591
Dr. Ain Pajos

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Vestubulopaatia

Tere! Mul on pearinglus juba 5 nädalat ja kõrvas on hääl ja ei kuule ühe kõrvaga. Mis see võib olla, kas Vestibulopaatia? Kas on vaja neuroloogi poole pöörduda? LOR-arst ei saanud mind aidata, ainult Betaserci ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Kui häiritud on ka kuulmine, ei ole tegemist vestibulopaatiaga ja ravi tuleb jätkata kõrvaarsti juures.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

Vestibulopaatia

Tere.Minu mure on järgmine: Olen 29a.naisterahavas ja mul diagnoositi u.2 kuud tagasi haigus nim.vestibulopaatia,see tundus olevat kerge vorm,sest elu justkui seisma ei jäänud ja merehaiguse sümptomid ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Jutt on tõesti veidi segane. Parim lahendus asjale on tulla konsultatsioonile.

Dr. Ain Pajos
6 748 591

Loe edasi

vestibulopaatia?

Olen 35a mees ja viimased 3,5 aastat probleemid tervisega. Peavalud, pearinglus, punnitus kõrvades, koordinatsioonihäired, mälu probleemid, väsimus, kõhulahtisus jne. 2,5 a tagasi kadusid 2 nädalase vahega ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Neuroloogi konsultatsioon

tel. 6 748 591

Dr. Ain Pajos

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: