plii mõju närvisüsteemile 20.10.07 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Tere,
lihvisin vanas majas treppi lakist puhtaks, ja peale paaritunnist töötamis hakkas äärmiselt halb olla, pea käis ringi ja süda läks pahaks, jätsin töö selleks korraks pooleli. Hiljem internetist otsides leidsin, et vanades värvides ja lakkides kasutati ühe komponendina pliid ja et selle tolm on närvisüsteemile ja üldse organismile väga ohtlik, aga põhiliselt räägitakse pikema ajalisest kokkupuutes(nt neil kes töötavad pidevalt selliste ainetega jne) siit ka küsimus: kas ka selline lühiajaline kokkupuude võib avaldada mõju ja kas midagi tuleks ette võtta?
aitäh

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Põhjus ei ole pliis vaid võimali et seoses sundasendiga. Võiks kontrollida ka vererõhku.

Dr. Ain Pajos

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Haigused ja mesi

Tere!
Olen palju lugenud mee ja meesaaduste raviomadustest, sealhulgas nende mõjust närvisüsteemile. Tahaksingi küsida, kas praegu üldse kasutatakse mett ja teisi meesaaduseid närvihaiguste ravimisel?

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Meel on toniseeriv ja kergelt rahustav toime. Närvihaiguste ravis ta siiski olulist kasutust ei leia.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

füüsilise aktiivsuse mõjud närvisüsteemile

tere mul on probleem selline,et mul on diagnoosiks hapniku puudud ajus. Ning nüüd tahaksin teada, et millised mõjud oleksid mul kui teeksin trenni. Nimelt kui jooksen tekib mul nõrkustunne ning kaotan ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Ise kirjanduse uurimine vaid süvendab hämmingut ja haigusnähte. "Hapniku puudus ajus" ei ole diagnoos. Kas EKG on tehtud? Kui süda ja vererõhk on korras ja olete tõesti teadvust kaotanud tuleb külastada ...

Loe edasi

Suur mure !

Tere! Perearst ja allergoloog mind aidata ei osanud. Töötan piirkonnas kus põletatakse sageli prügi.Ilmselt on ümbruses ka ettevõtteid kust vahel mingit keemiat välja imbub.Mul tekib terve rida häireid ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tuleks konsulteerida psühhiaatriga.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: