iiveldus,pea pööritus 07.07.04 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Olen kuue kuu jooksul kaks korda haiglas olnud.Korra närviosakonnas,siis psühiaatriaosakonnas.Rohtusid on söödud terve hulk.Tänaseks on jäänud 1 zoloft hommikul+1 naistepunaürdi kapsel,lõunal 1 vitakur ja õhtul 1naistepunaürdi kapse+5 tilka valocordini-diazepami tilku.
Kui xanaxi arst maha võttis,läkski pea nagu selgemaks,tundub,et zoloft on ka oma tööd hakanud tegema.Ainuke häda on selles,et pidev iivelduse tunne,kõri poomise tunne ja käte jalgade värin ei ole kuhugi kadunud.Kohati on selline tunne,et käed jalad hakkavad krampi kiskuma.See värisemine segab töö tegemist.Olen väga palju olnud haiguslehel.Ei tea mis teha.Ette tänades vastuse eest.

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Kindlasti ei saa mingit ravi määrata eeltoodule tuginedes.
Vahetage psühhiaatrit.
Dr. Ain Pajos

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

pearinglus,iiveldus,õhupuudus

Tervist.
Mul järgmine probleem.Olen 48 aastane naine.Umbes 6 aastat tagasi hakkasid mul 1-2 korda aastas haigushood:hommikul ärgates käib pea tugevalt ringi,temperatuur 35,8,iiveldus(vahel oksendamine),kahvatus,külmavärinad,kõhulahtisus,värske ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Võimalikud on paanikahood, häired sisekõrvas olevas tasakaaluorganis , migreeniekvivalendid, vereringehäired, funktsionaalsed häired seedeelundites j.m.

Rääkige probleemist perearstiga.
Loe edasi

pearinglus vanal daamil

Väga kõrgesse ikka (90 aastat) jõunud, kuid seni veel kenasti issenendaga hakkama saanud ja igati tragil vanaproual on tekkinud äkilised pearinglusehood. Hood esinevad harva, mitme kuu järel, kuid vahel ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Ainus võimalus tuua asjasse selgust ja saada ravi on pöörduda arsti vastuvõtule.

Dr. Ain Pajos
6 748 591

Loe edasi

peapööritus

Tere!
Soovitate eelnevatele tulla peapöörituse ajal arsti juurde.Kuna mulgi on ärgates olnud niisugused peapööritused,mis lõpevad kell 7 õhtul ja WC minna ei saa,vaid pean teisiti asjad ajama,kuidas ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Kindlasti ei õnnestu asja selgitada kirja teel.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: