ravimi manustamine 20.05.02 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere. Olen hiljuti sünnitanud ja soovin panna spiraali, aga enne, kui see pannakse pean läbi tegema ravi ravimiga POLYGYNAX. Ostsin ravimi ära, aga patsiendi infolehel oli kirjas, et eksisteerib oht, kui olen imetav ema, et see mõjub lapsele. Kas on muretsemiseks põhjust, kuna minu arst teadis ka, et ma imetan või pean mitte ravimi kasutamis alustama?

Ette tänades, Liivi.

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Antud ravim on ainuke,mida võib raseduse ajal ja ka imetamise ajal tarvitada. Infolehel on märge olemas, kuid see on mõeldud toimeaine kahjulikkust teatud kõrgetes doosides.Antud annused on minimaalsed ja ohtu selles ei ole. Oleme informeerinud ravimfirmat antud segadust tekitava info suhtes,reaktsiooni pole olnud. Olen isiklikult oma patsiente teavitanud sellest ,seega probleeme ei tohiks olla.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Dalacin

Tere doktor!



Minul diagnoositi bakteriaalne vaginoos, raviks määrati DALACIN (VAG. CR 2%), olen ravimit kasutanud 4 päeva. Selle nelja päeva jooksul on sügelus suurenenud ning ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere murelik tallinlanna!

Soovitan lugeda ka eelnevaid vastuseid samal teemal. Teid nägemata võib oletada, et antibiootikumi manustamisest on tekkinud sage kõrvaltoime ehk tupeseene ägenemine.
Loe edasi

Kas ravimi ülitundlikkus?

Tere doktor!

Käisin naistearsti juures kontrollis ning mul leiti bakteriaalne vaginoos. Arst kirjutas välja rohu "DALACIN VAG. CR 2% 40G (+7 APLIKAATORIT)". Antud kreemi manustasin igal õhtul ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Tõenäoliselt on tegemist tupeseene ägenemisega, mida juhtub sageli ravi järgselt antibiootikumidega. Peaksite pöörduma naistearstile, et haigus täpsustada ja vajalikud ravimid välja kirjutada. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi