Ebakorrapärane menstruatsioon 07.03.01 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,



Lõpetasin hiljaaegu antibeebipillide võtmise. Peale seda hakkasid mul päevad nädal aega tavapärasest hiljem ( tsüklite vahe venis 4 nädalalt 5 - nädalaseks ). Nüüd aga on ületatud ka see 5 - nädalane aeg ja päevadest pole juttugi. Rase ma ei ole ( testi põhjal ), see pole ka võimalik, kuna kasutan kogu aeg kondoomi. Millest selline asi võib tingitud olla ?



Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Hormonaalsed vahendid pidurdavad munaraku valmimist ja vabanemist munasarjast.Ka emaka limaskest muutub liiga õhukeseks. Normaalse menstruatsiooni eelduseks on õstrogeeni ja progesterooni tsükliline vaheldumine,mis tuleneb normaalsest folliikuli moodustumisest.Ilmselt ei ole Teie hormonaalfunktsioon veel taastunud ja vajab pisut rohkem aega.Kui kahe kuu jooksul ei ole menstruatsiooni tulnud,on vaja kindlasti määrata Teie hormoonid.Selleks pöörduge minu vastuvötule. Teie MAIE VÄLI.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

SOS- pillid

Tere
Küsimus selline, et nov kuus võtsin SOS-pillid, järgmine menstruatsioon oli õigeaegselt, kuid väga vererohke ja järgmised kaks menstruatsiooni samuti õigeaegsed, kuid vastupidi vähese verejooksuga!!! ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
muretsemiseks pole põhjust. SOS pillidega võib kaasneda erinevaid menstruaaltsükli häired (ebakorrapärane veritsus, verehulga muutus). Seetõttu ei soovitata SOS pille võtta sagedamini kui 1 ...

Loe edasi

Ebakorrapärane menstruatsioon

Tere! Mul on selline probleem, et menstruatsioon on natuke ebakorrapärane. Esmakordselt hakkasid vaevused juunis. Oli nii, et siis kui pidid hakkama, natukene ainult määris ja rohkem verd ei tulnud. Läksin ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, Kui on tsüklihäired, siis võivad selle foonil tekkida tsüstid munasarjades, mis kaovad kui menses tuleb. Kui tsüklihäired jätkuvad, peaks täpsustama selle põhjus ja pöörduma naistearsti poole. Dr ...

Loe edasi

ebakorrapärane menstruatsioon.

Tere!

Selline küsimus on, et naisel on ebakorrapärane menstruatsiooni tsükkel.
Iga 2 nädala tagant, mis võib muutuda kuu ajaseks tsükliks.
Nii palju ma tean,et naisel on olnud ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
ebaregulaarsete menstruatsioonide põhjusi on erinevaid. Sagedamini on tsüklihäirete põhjuseks munasarjade töö häire, mis omakorda võib olla tingitud paljudest faktoritest: emotsionaalne pinge ...

Loe edasi

rasedusvastased tabletid

Milline erinevus on Diane35 ja Logestil?(Olen 32.a.,kolme lapse ema.)
Milliseid tablette soovitate,kui spiraal ei sobinud ja menstruatsioon on ebakorrapärane ja vähene?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Diane 35 on väga efektiivne akne ravim ja lisaks rasestumisvastane preparaat. Diane35 on parim variant nendele naistele, kellel on probleemiks akne, liigne karvakasv ja kellel on diagnoositud ...

Loe edasi

väiksed rinnad

Esiteks vabandan teie jaoks võib olla mõnevõrra lapsiku küsimuse esitamise ees. Olen 18 aastane neiu, 180 sentimeetrit pikk ja kaalun 65 kilo. Olen oma kehalise arengu poolest teistest enda meelest liiga ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kuna ka m.tsükkel ei ole reguleerunud,võiks tõepoolest loota,et rinnad veel kasvavad.Võiksite paluda oma günekoloogi,määrata äta hormoonide sisaldus vereseerumis ja kui östrogeenseid hormoone on ...

Loe edasi

hormoonasendusravi

Kui on emaka sõlmed (müoom), mis veel lõikust ei vaja, aga esimesed kliimaksinähud (kuumahood), menstruatsioon ebakorrapärane aga enamvähem normaalse verehulgaga, kas tohib kasutada HAR? (üks arst soovitab ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Ly! Oleks vaja määrata Teie vereseerumis hormoonide sisaldus,teha ära mammograafia,kontrollida UHga müoomi suutus ja siis otsustada.

Loe edasi

ebakorrapärane menstruatsioon

Tere!

Olen 17.a. tütre ema.Mure on selles,et tütrel ei ole menstruatsioon korrapärane,jääb hiljaks.Käisime naistearsti juures.Läbivaatusel ei leitud midagi,küll kästi võtta E-vitamiini.Umbes ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Praegu ei ole Teil küll mõtet muretsemiseks.Küllap günekoloog määrab tütrel hormoonide sisalduse ja vastavalt sellele ka tegutseb.Teise astme kilpnäärme suurenemine ei tohiks olla küll probleemiks,miks ...

Loe edasi

steriliseerimine ja tagajärjed

Tere!

Olen 41.a.naine.Aasta tagasi keisrilõike ajal mind steriliseeriti.Kas sellest võivad olla tingitud väga ebakorrapärane menstruatsioon(21-40 päeva) ja tunne,et mul on kõhus mingi võõrkeha?Samuti ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Arvan et need kaebused ei ole põhjustatud munajuhade sterilisatsioonist, pigem põhjused on muud. Kliimaksi diagnoosimiseks tehakse hormoonuuringud kui tekib sellises vanuses.

Loe edasi

Parneril menstruatsioon ebakorrapärane

Minu partner on 24 a., normaalse kehakaaluga. Kunagi varem on ta teinud abordi. Hetkel on menstruatsioon ebakorrapärane. Viimasel läbivaatusel ütles arst, et ühel pool on tsüst. Seda ajal, mil ravisime ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Kuna Teie abikaasal on ebaregulaarne menstruatsioonitsükkel,suurenenud karvakasv ja tsüst munasarjas,peaks ta kindlasti pöörduma günekoloogi poole,kes määraks vereseerumist hormoonide basaalnivoo.Siis ...

Loe edasi

tsüklihäired

Tere.

Olen 27-aastane. Kunagi oli mu tsükkel üsna ebakorrapärane, paariaastase Minuleti-võtmise käigus kujunes õige rütm. Aasta tagasi lõpetasin tabletivõtmise sooviga rasestuda, kuid septembirs ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Soovitan Teil pöörduda günekoloogi vastuvõtule kohe, et määrata hormoonide sisaldus.Murelikuks teeb see, et ka enne tablettide tarvitamist ei olnud menstruatsioon regulaarne.Ja miks see rasedus katkes?Seega ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi