Menstrutsiooni häired 13.03.11 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Mul selline küsimus, et juba noorest peast on mul olnud menstruatsiooni tsükli häired. Kui aga kasutasin Evra plaastrit ja tuperõngast, oli tsükkel korras.
Hiljuti lõpetasin rasestumisvastaste toodete kasutamise, kuna plaanis lapsi saada. Esimesed paar kuud käis menstruatsioon korrapäraselt, aga siis jäi 2 kuud vahele. Mõtlesin, et juba rase, aga ei olnud. Siis oli jälle menstruatsioon ühe tsükkli ja peale seda jäi neli kuud vahele.
Käisin naistearsti juures ja ta tegi kõik proovid ära ning ütles, et mingi hormooni tase pidi olema liiga kõrge. Kirjutas mulle välja Diane tabletid ja ütles, et hakkaksin neid võtma siis, kui menstruatsioon hakkab. 21. Veebruaril pidid päevad hakkama, aga pole siiani hakanud.
Kas neid tablette võib ka siis hakata võtma, kui menstruatsioon pole alanud?
Peale vahekorda on ka viimasel ajal natuke verd tulnud. Millest see tuleneb?

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Kui raviks määrati Diane Arvatavasti oli Teil meessuguhormooni e.testosterooni tase kõrge,.Kuna tänaseks ei ole menstruatsioon alanud,siis tehke enne rasedustest.Kui see on negatiivne,siis võite alustada Dianega.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Hormonaalsed häired

1) Kas hormonaalsed häired võivad põhjustada pidevaid ja korduvaid meeleoluhäireid? Kuidas eristada, et need on just sellest tingitud? Milliste ravimitega tuleks ravida hormoonsüsteemist tingitud meeleoluhäireid? ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Päris kindlasti ei ole hormoonspiraal ainuõige vahend.Kuna Teil menstruatsioonid on olemas ja pigem sagedamini kui varem,siis võiks diagnoosi täpsustamiseks ja õige ravi määramiseks kontrollida ...

Loe edasi

tsüklihäire

millest on tingitud menstruatsioonitsükli häired? viimase pooleteist aasta jooksul on tsükkel täiesti paigast. kord puudub viis kuud, siis ilmub jälle ja neli kuud käib nagu kellavärk. viimasel ajal esineb ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Tsüklihäirete taga on enamasti hormonaalse regulatsiooni häire, häired munasarjade töös. Tsükli kõikumisi võib põhjustada kiire kaalu muutus, range dieet, tugev emotsionaalne pinge, stress. ...

Loe edasi

munasarja tsüstid ja mensturatsioontsükli häired

Tere! Olen 43 a. naine ja tarvitan reumatodartriidi raviks juba üle 3 aasta päevas 8 mg medrooli. Kas on omavahel seotud medrooli ravi ja munasarja tsüstid pluss emaka limaskesta vohamine.

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Päevane Medrooli annus on piisavalt suur,et pärssida ovulatsiooni ja seetõttu võivad ka nimetatud häired sellest tingitud olla.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

valusad rinnad

Tere ! Pärast OMEGA 3 lõhekalaõli preparaadi tarvitamist muutusid rinnad,oleksid nagu paistes(suurenesid ) ja sügelevad,samuti päevade kestvusaeg lühenes tunduvalt.Olen 43a naine.Kas mul on soovitav antud ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Kahjuks puuduvad mul kogemused selle preparaadi kõrvaltoimete kohta.Kuna tegemist on toidulisandiga,siis ei tohiks häired olla hormonaalse iseloomuga.Mina soovitan Teil preparaadi võtmisega teha väike ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi