Määriva vedeliku eritus pillide tarbimise ajal 18.03.10 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Võtan beebipille Minulets (roosad) juba pea 5 aastat ( vb natuke vähem).
Nüüd esimest korda juhtus selline asi, et nädal enne perioodiliste päevade algust hakkas esmaspäeval tulema pruuni (tume) määrivat lima vms vedelikku. Alguses tuli rohkem (u 2 tampooni päevas), nüüd tuleb vähem, piisab ainult pesukaitsme kandmisest.
Tavaliselt hakkavad mul päevad üldse alates kolmapäevast ja kestavad vähe, umbes 3 päeva.
Mul ei ole varem juhtunud, et pillide võtmise ajal midagi toimuma hakkaks.
Kas ma võin ikka samal ajal pille edasi võtta?
Kas ma peaks pöörduma kiiremas korras arsti jurde? On see normaalne?

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere. Pillidega võib olla vahel, et tsükkel algab varem. Kuna 5 aasta jooksul seda olnud pole, siis soovitaks esialgu jälgida mõned tsüklid. Kui tekivad vahemäärimised või tsükkel muuutb ebakorrapäraseks, siis soovitaks pillid vahetada või teha nendest paus. Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Yasminelle tarbimise lõpetamine ja menstruatsiooni algus

Olen Yasminelle pille võtnud ca 4 aastat. Vahepeal oli paus seoses neeruvaagna põletikuga. Viimasel aastal oli pidev probleem see, et tabletikuuri ajal eritus mitu nädalat verd. Samas menstruatsioon hakkas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Rindade hellus ja menstruatsioonitaoline kõhuvalu on märk peatselt algavast menstruatsioonist. Hilinenud menstruatsioon ja tuim alakõhuvalu esinevad sageli ka funktsionaalsete munasarja tsüstide ...

Loe edasi

Yaz pillide alusatamine tsükli keskel

Tere!

Alustasin esimest korda pillide võtmist ning tsükkel on eelnevalt olnud korrapäratu. (u 25-33) 27.04 (tsükli 24. päeval) märkasin vereeritust ning alusatsin siis Yaz pillide võtmist. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
kuna Teie tsükkel on ebaregulaarne, siis tegite õigesti, et alustasite pillide võtmist esimesel veritsuse päeval. Kuna oli tsükli 24. päev, siis väga suure tõenäosusega polnud tegemist ovulatsiooniaegse ...

Loe edasi

SOS-pillid

Tere Dr. Litter!
Mul on selline mure, et olin 2ndal augustil kaitsmata vahekorras pärast mida tekkis kergelt roosakas voolus, Postinori võtsin 30 tunni möödudes. Nüüd pühapäeval 10. augustil tekkis ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud K.!
Kas mõtlete 02.08.2008?
Unustasite kirjutada oma vanuse.

SOS pillid on väga kõrge hormoonsisaldusega, nn. löökannusega ja seetõttu põhjustavad reeglina menstruaaltsükli ...

Loe edasi

rasestumisvastased vahendid

Tere, küsimused sellised...
Olen 31a vana, suitsetan, kasutanud 5a Merciloni tablette. Viimased paar kolm kuud ei tunne ennast sugugi hästi. Viimased kaks kuud on päevad kestnud ainult kaks päeva ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillid ja suitsetamine reeglina kokku ei sobi, sest annavad lisariski südame-veresoonkonna haigusteks. Kui olete niiöelda pühapäeva- suitsetaja, pole pillide kasutamine Teile vastunäidustatud. ...

Loe edasi

harmonet tabletid ja kaalu järsk tõus

Tere. On selline probleem. Kasutasin Harmonet tablette 3 kuud (suvel) ja selle tõttu tõusis kaal ca. 10 kilo. Tahaksin nüüd uuesti antibeebipille võtma hakata, aga ilma kaalu kasvuta. Olen kuulnud, et ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Margaret,
pillide võtmise ajal võib suureneda söögiisu ja sellega seoses suureneda ka kehakaal. Enamusel pillide võtmine siiski kaalu probleeme ei tekita, see on siiski väga individuaalne. ...

Loe edasi

Metronidazol ja antibeebipillid

Tere. Kas Metronidazol 500 mg 2X päevas mõjub antibeebipillidele (Diane-35) nõrgendavalt? Hakkasin neid võtma 4. tabletivabal päeval ja kokku 5 päeva (viimane päev langes kokku esimese "pilli" võtmisega). ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Pillide toimet vähendavad "väga tugevad" ravimid, n. tuberkuloosi ravimid.
Teie saate aru toime vähenemisest määriva vooluse tõttu, siis tuleks kasutada kondoomi.

Loe edasi

Võimalik rasedus

Tere! Mul püsib juba pikemat aega raseduse kahtlus, kuigi võtan juba 3-ndat lehte Logest tablette. Kaks korda on olnud ka päevad, kuigi need on väga imelikud. See tähendab, et verd nagu õieti ei tule, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillide võtmise ajal võivad igakuised veritsused olla väga minimaalsed või puududa üldse.Ka rindade hellus on tingitud pillides sisalduvast hormoonist.
dr. Seemen

Loe edasi

Harmonet

Tere!
Minul tekkisid järgmised küsimused:
Alustasin tableti võtmist nagu arst käskis, st. mestruatsiooni 1. päeval (02.05). Kui olin võtnud 21 tbl. ära, siis tbl. vaba päeva 3. päeval (26.05) ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Merle.
Teie tsükkel on praegu reguleeritud pillide abil, seega võib olla tsükli pikkuses võrreldes tavapärasega väike vahe. Kahjulikult see Teile ei mõju ja peale pillide kasutamise lõpetamist ...

Loe edasi

pillide toime?ratsutamine?

Tere doktor!

Ühefaasiliste pillide (Logest, Mercilon) sobimatuse tõttu vahetasin arsti soovitusel pillid kolmefaasiliste vastu (Tri-minulet). Sobimatus seisnes ühefaasiliste toimes limaskestale, ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Liisi!

Kas ma sain õigesti aru, et tarvitasite pille ja nüüd alustate koheselt Tri-Minuletiga? Skeem on ikka sama 21+7+21+7....Kalendrisse märkige 7 tabletivaba päeva ja edasi tarvitage ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi