menstruatsiooni häired 04.07.07 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere! Olen 44 aastane naisterahvas.Kogu aeg on olnud menstruatsioonid probleeemideta, kuid umbes 3 aastat tagasi ei hakanud menstr. enam õigel ajal . Tekkisid väga pikad vahed . Arst kirjutas välja Duphastani tabeletid .Jaanuari kuus tehti mul proovipuhastus menstruatsioonide puudumise pärast. Puhastuse käigus avastati polüüp. Peale seda kirjutas arst välja Norcoluti, mida võtsin 4 kuud. Nüüd kirjutas ta välja Provera tabletid, mida võtsin ka 10 päeva 10 mg.Menstruatsioon aga ei hakka ikkagi , kõht on punnis ja seline tunne on et kõik jääb keskkohale pidama. Kas see võib olla selle ravimiga seotud.6päeva on juba üle aja läinud. Kas selline asi on normaalne ja kui kiiresti peale rohu võtmist peaksid päevad peale hakkama. Kas sellisel puhul on ravi õige või peaksin pöörduma teise arsti poole.

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Nii Duphaston,Norcolut ja provera on kõik kollaskehahormooni sünteetilised derivaadid,seega toime on üks,ainult nimetus on teine.Kui menstruatsioon ei ole alanud,tuleks günekoloogi juures määrata HCG (kooriongonadotropiin),progesteroon ja östradiool,ning kindlasti kontrollida ultraheliga emaka limaskesta paksust.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstruatsiooni tsükli häired

Tere .Olen 39 aastane naine .On olnud häireid ja ei tea millest nüüd jälle häired .Rasedus ei saa olla ,aga millest ei tea

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kas mõtlete menstruatsiooni peetust?
Soovitused:
-märkige alati üles menstruatsioonide 1. päevad ja lugege m tsüklite pikkused
-kui m-n ei ole saabunud 35. päevaks, ...

Loe edasi

menstruatsioonitsükli häired

olen 40 aastane menstruatsioon oli ära nagu pidi olema läks mööda nädal pool teist hakkas uuesti ja kestab pikemalt,kas see on normaalne või peaks pöörduma naistearstipoole või on asi milleski muus.

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Menstruatsiooni lõppemise järel esinevat määrivat vereeritust täheldatakse tihti seoses emakasisese kaitsevahendi kasutamisega.Ega Teil ei ole emakas spiraali? Võimalik,et Teil oli ovulatsiooniaegne ...

Loe edasi

menstruatsioonitsykli häired

selline kysimus et ma söön rasedusvastaseid tablette,aga kaks viimast päeva on valgevoolus muutunud tumedamaks,löhna eristust ei ole,mul on kindel partner ja köik on korras,kas see töesti on stressist ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!Rasestumisvastased tabletid võivad mõnikord (tavaliselt enne oodatavat menstruatsiooni) põhjustada pruunikat voolust,mis ei tähenda midagi halba.Ka võib mõnikord menstruatsiooni ajal vereeritus olla ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

tere!
Mul oleks selline probleem, et ligi 2 kuud pole menstruatsiooni olnud, samas rase ei saa ma kohe kuidagi olla ja enne on menstruatsioon regulaarne olnud. Lõpetasin aprillis rasedusvastaste ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Sageli esineb peale rasestumisvastaste tablettide lõpetamist nn.postpillamenorröa. Teil aga esines veel kolm kuud korralik menstruatsioon. Seetõttu soovitan Teil pöörduda oma günekoloogi vastuvõtule,kes ...

Loe edasi

menstruatsiooni häired, pillide lõpetamine

Tere!
Võtsin 2 kuud Jeanine nimelisi pille, siis otsustasin lõpetada ja panin tavalise spiraali. Nüüd on nii, et mens. algab enamvähem õigel ajal, aga verejooks kestab juba 3 nädalat järjest ja ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Soovitan ikka minna selle günekoloogi juurde,kes spiraali paigaldas.Võib-olla on spiraal langenud emakakaela ,põhjustades sellega mehhaanilist traumat.

Loe edasi

menstruatsioonitsükli häired

Viimane menstruatsioon oli 9.-11. juuni. Peale seda lõpetasin Femodeni tarvitamise. Oletatav menstruatsioon pidi toimuma 7.- 11.juuli. Menstruatsiooni ei olnud, rasedustest oli negatiivne (tehtud 18.juuli). ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!
Soovitan Teil oodata menstruatsiooni alguse ära. Kilpnäärme alatalituse tõttu on vaja ka kontrollida kilpnääret, sest viimase ala- või ületalitus võib põhjustada menstruatsiooni häireid.

Loe edasi

MENSTRUATSIOONI HÄIRED

OLEKSIN VÄGA TÄNULIK KUI SOOVITAKSITE MULLE MÕNDA HEAD ROHTU MIS AITAKSID MIND VEREROHKE MENSTRUATSIOONI PUHUL . OLEN 49 AASTANE JA MENSIS EI KÄI JUBA PAAR AASTAT KORRAPÄRASELT, MÕNIKORD ON VAHET KOLM ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Kuna Te olete perimenopausaalses eas,soovitan operatiivset ravi.

Loe edasi

häired menstruatsiooni ajal

Tere! Olen 21-aastane tüdruk. Mind vaevab juba pikemat aega nädal enne menstruatsiooni tekkiv tohutu suur söögi, eriti magusa isu ning kerge seljavalu. Kas see on normaalne ja kas saab selle vastu midagi ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Kui see on mööduv, on see Teile iseloomulik Teie hormoonide tõttu. Kui on häirivad kaebused, võib tegemist olla PMS- premenstruaalse sündroomiga. Kui elukvaliteet on häiritud, on vaja ...

Loe edasi

ebaregulaarne tsükkel

Lugupeetud doktor Litter,



olen 25-aastane naine. Menstruatsioon algas mul 13aastaselt, kuid päevad käivad nagu juhtub. Kahe menstruatsiooni vahe võib olla mitu kuud. Paar aastat ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Menstruatsiooni tsükli häired on sageli põhjuseks naistearsti poole pöördumisel. Olen endiselt seisukohal naistearstide missiooni suhtes: et terve naine sünnitaks terve lapse. Selle nimel ...

Loe edasi

menstruatsioonitsükli häired

Kasutasin suve algul Postinori tablette, aga mitte ülearu (2 tükki). Kaks kuud menstruatsiooni ei olnud. Umbes poolteist kuud pärast eelmist menstruatsiooni külastasin günekoloogi, kes ütles, et rase ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Teie probleem tundub olevat tõsine ja vajate kindlasti kohest naistearsti konsultatsiooni, et selgitada menstruatsiooni tsükli häire põhjus ja vajadusel määrata ravi.

Võimalik, et on vaja ravida ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi