tere 16.10.06 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Kui pika aja jooksul võib esineda ebakorrapärasusi tsüklis pärast depo provera süstide lõpetamist? Viimane süst tehtud juuli 2005(kokku tegin kuus süsti), päevad hakkasid märts 2006 ja on olnud koheselt suhteliselt regulaarselt 40-45 päevaste vahedega, 5 päeva korraga. viimased päevad hakkasid 30.september ja kestsid kuni 7.oktoober. ja uus verejooks hakkas 10 oktoobril ehk siis kolm päeva pärast päevade lõppemist. Vahepeal mingisugust voolust ei toimunud. nüüd viimase nädala jooksul on tulnud verd iga päev. kas see võib olla hiline kõrval mõju kunagi tehtud depo provera süstidest, või võib probleem olla millegis muus?
ette tänades Piret.

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere. Kõigepealt sooviks teda mis põhjusel teile süst määrati. Kas ravi eesmärgil või kontratseptsiooniks. Depoo provera võib põhjustada tsüklihäireid siiski paari kuu jooksul peale lõpetamist. Hiljem on vähetõenäoline. Kui teil on nt müoom või muu probleemid emakaga(nt adenomüoos)., siis probleem on ikka teie haiguses. Soovitaks pöörduda günekoloogi poole ja täpsustadfa põhjus. Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

emakakaela ektoopia

Tere!

Kas emakakaela ektoopia takistab rasestumist?

Ette tänades,
H.

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

tere!
Emakakaela ektoopia ei mõjuta rasestumist mitte sugugi.
K.Seemen

Loe edasi

menstruatsioonitsükli häiretest

Tere dr.Väli!

Suured tänud abi eest!

Lugupidamisega,

Juta

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Juta! Soovin Teile edu! Maie Väli

Loe edasi

Vahekord

Tere!
Kas tohib olla naisega vahekorras kui parajasti on päevad?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Võib, kui mõlemale sobib .

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi