TSÜKLIHÄIRE? 13.07.06 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Olen 25.a, tarvitasin rasestumisvastaseid tablette alates august 2003.a. viimane menstruatsioon oli 12-16. juuni 2006. Peale seda tablette võtnud pole, kaitsmata vahekorda pole olnud. Tegin ka rasedustesti, see oli negatiivne. Enesetunne on väga halb, juba mitmendat nädalat. Tablettide võtmise ajal oli tsükkel korras. Viimased 1,5 aastat olen tarvitanud Loettet. Kas peaksn pöörduma arsti poole või ei ole muretsemiseks põhjust?

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Kui olete võtnud piisavalt kaua rasestumisvastaseid tablette,võib üsna paljudel patsientidel tekkida 3-6 kuuline menstruatsiooni peetus.Loomulikult on siis ka enesetunne halb,sest ka teadmatus(mis siis ikkagi juhtunud on)närib ka hinge. Kui oodatavast menstruatsioonist on üle kuu mööda läinud ja enesetunne ei ole paranenud,pöörduge kindlasti arsti vastuvõtule.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

näljutamine ja tsüklihäired

V.a. dr. Väli

Kas näljutamine kaalu langetamise eesmärgil ja äärmiselt ebakorrapärane toitumine võivad olla üle 30 aasta vanuses ebaregulaarse tsükli põhjusteks? Kas saab kuskilt nende teemade/seoste ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Jah,siin on kindel seos.Ka internetis on piisavalt palju informatsiooni. Kasutage märksõna ANOREXIA.

Loe edasi

Tsüklihäired

Tere!
Olen 25.a., abielus. Olen võtnud rasestumisvastaseid pille ca 5 aastat (1. aasta Femodeni, ülejäänud aja Merciloni). Otustasin pillide võtmise lõpetada sel kevadel aprillis. Esimesed päevad ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Menstruaaltsükli häirete ravis soovitan edasi kasutada kollaskeha hormooni preparaati (näit. Duphaston), seda kasutades saate planeerida ka rasedust.
dr. Seemen

Loe edasi

päevad

selline küsimus et:v õttsin 3a logestit ja nüüd tegin 1 kuulise bausi käisin ka arsti juures ja otsustasin edasi võtta janine või midagi sarnast(nime täpselt ei mäleta) aga et pean päevad ära ootama.tegin ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Soovitan oma probleemiga pöörduda naistearsti poole. Kui Teil enne pillide kasutama hakkamist oli ebaregulaarne tsükkel, on võimalik, et tsüklihäired tekivad ka nüüd. Kui Teie menstruatsioon ...

Loe edasi

menstruaaltsüklihäired

Olen 41 aastane,kuusteist aastat tagasi emakavälise raseduse tõttu eemaldatud üks munasari ja munajuha,rasestumisvastase vahendina kasutan kondoome.Umbes poolteist aastat tagasi algasid tõsisemad tsüklihäired.Ultrahelis ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Sellises vanuses võivad tõesti tekkida juba tsüklihäired, mis seotud munasarjade töö teatud langusega. Kliimaks algab küll hiljem, kuid perioodieelselt võivad esineda teatud kaebused. Ikkagi soovitaks ...

Loe edasi

Tsüklihäired

Tere

Mul on mure, kuna päevad on hilinenud juba 3 nädalat...

2 aastat kasutasin Harmonetit. Otsustasin teha pausi. Kuid nüüdseks tundub, et vaatamata ebaregulaarseks muutunud ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere K.!
Teie menstruatsioon taastub kindlasti (individuaalne kõikumine ühest kuust kuni ühe aastani). Teie puhul võiks probleemiks olla pisut väike kehakaal. Ei teeks paha, kui Te antud kehakaalus ...

Loe edasi

Menstruaalsükli Häired!

Lp. dr. Seemen! Kasutasin esimest korda rasestumisvastast vahendit Postinor. Mu päevad olid lõppenud umbes 4-5 päeva enne vahekorda, ja siis peale rohtude võtmist tulid nädala pärast uuesti. Nüüd on mul ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Peale Postinori võtmist tekib tavaliselt nädala jooksul veritsus, see on reaktsioon sellele hormoonile. Menstruatsioon tuleb seejärel kuu mõõdudes või ka õigeaegselt. Postinori üks kõrvalmõjudest ...

Loe edasi

Menstruaaltsükkel

Tere!
1. Ma sooviksin teada mis võib põhjustada menstruaaltsükli häireid (stress, raske töö?).
2. Mul oli viimati menstrutasioon 07.juunil ja tsükkel kestab tavaliselt 28-29 päeva. Nüüd on ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Menstruatsioonide kõikumine , s.t. tsüklihäired võivad olla seotud stressi, ülemäärase vaimse või füüsilise koormusega, kehakaalu muutustega jt.
Kui rasedus on tõenäoline, soovitan teha rasedustesti. ...

Loe edasi

mure

Lugupeetud DR. Maie Väli
Mul on esitada kohe mitu küsimust, loodan, et saate anda mulle nõu.
1) mul on polütsüstilised munasarjad. Tahaksin teada, missugused on ravivõimalused. Ise tean vaid ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,M.K! Polütsüstilised munasarjad võivad olla ka juhuleid täiesti tervel naisel.
Kui Teil on PCO,siis lisaks m.tsükli häiretele,liigsele karvakasvule ja ülekaalulisusele võib esineda ka viljatus.Aga ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi