valu suguti sisenemisel 27.06.01 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere! Ma olen 20 aastane naine. Mul on kindel elukaaslane, kuid mul on iga vahekorra alustamisel valus, see läheb natukese aja pärast ära, kuid sügavale lükates on ikka valus. Olen käinud arsti juures, viga pole midagi. kas suguti võib minu jaoks liiga suur olla?

Ette tänades!

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Üheks põhjuseks võib olla suguti suurus.Põhjuseks võib olla ka kuiv tupp. Soovitaksin kasutada enne vahekorda spetsiaalseid kreeme selleks puhuks.Apteegis on müügil KAMASUTRA või GLEITGEEL, mida pannakse tupe sissekäigu piirkonda enne vahekorda (väga väikeses koguses).

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Valulik vahekord

Tere! Olin oma eelmise partneriga 2 aastat koos ja meil ei olnud seksiga kunagi probleeme. Nüüd on mul mõned kuud olnud uus partner ning vahekord on muutunud väga valulikuks. Esimestel kordadel oli kõik ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
valuliku suguühte põhjuseid on erinevaid. Sageli on valu seotud ebapiisava tupe märgumisega, mille põhjuseks on kas ebapiisav erutus (eelmäng) või mõningate ravimite (näiteks pillide) kasutamine. ...

Loe edasi

ebameeldiv tunne tupes

Tere,

Olen peagi 18 aastaseks saav neiu ja seksuaalkogemust on mul umbes aasta jagu. Paraku ma ei ela väga sagedast suguelu, kuid siiski on mul üks probleem sellega seoses. Nimelt mulle ei ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Naiste orgastilisus on erinev, s.t. et osad naised saavad rahulduse just eelkõige kliitori stimulatsioonist ja tupe kaudu üldsegi mitte või vaid üksikutes poosides, kus on piisav kliitori stimulatsioon. ...

Loe edasi

Tere!

Olen kahekümneühe aastane neiu. Jaanuaris tegin aborti, peale seda käisin günekoloogi juures ja kõik oli korras. Mulle kirjutati välja rasestumisvastased tabletid Mercilon. Kuu aja pärast hakkasid päevad ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tupeesiku valulikkus vahekorra ajal võib olla põhjustatud nii põletikust, kui tablettide kasutamisest. Soovitan minna naistearsti juurde , et teha põletiku analüüüsid. Kipitus ja sügelus, koos limaskestade ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi