miks te soovitate rasedustesti teha? 04.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,
mul on üks küsimus. Miks te soovitate küsijal* rasedustesti teha?

*(Olen 23, kasutan antibeebipille, kuid päevad lähevad aina hullemaks ja valulikumaks.
Hetkel on juba nii, et on peaaegu võimatu olla. (15. aastasest peale on mul olnud mens. valulikud, aga nüüdsed valud on erinevad.)
Valud on hetkel kestnud umbes 3-4 päeva.
Terve kõht tundub valus ja tihti lööb kõhtu ja pärasoole piirkonda väga terav ja kannatamatu valu. Sellega kaasneb vahel iiveldus ja nagu tahaks silme eest mustaks minna.
Enne on selline valu olnud ainult mens esimesel päeval (iga kuu), nüüd aga kestab edasi (3-4 päeva).
Tunnen, et ei suuda enam kannatada.
Oma arst kirjutab sellise kirjelduse peale ainult küünlaid pärasoolde valu leevenduseks)* 04-12-2003

Kati

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Kati!
...et lülitada diferentsiaaldiagnostiliselt välja rasedus ja emakaväline rasedus.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Emakaväline rasedus

Tere!

26.08 algas normaalne menses. Tsükli pikkus tavaliselt 28 pärva. 25.09 sain heleda teise triibuga rasedustesti. Tegin uue testi 27.09, triip oli küll veidi tugevam, kuid ikkagi oluliselt ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
tegemist on raseduse peetumisega väga varajases raseduse järgus ( 1-3 nädala jooksul peale rasestumist), seetõttu pole ka HCG normaalset tõusu ja HCG püsib väga madalates väärtustes. Normaalse ...

Loe edasi

Kas ikkagi rase?

Lugu järgmine. Olin 2.juunil vahekorras (üks päev pärast päevi), kondoom purunes. Kohe järgmisel hommikul (umbes 8 tundi peale vahekorda) võtsin sos-pilli, siis algas 6 päeva pärast nn menstruatsioon. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
SOS pillide võtmise järel tekib tavaliselt nädala jooksul veritsus ja seejärel 4 nädalat hiljem menstruatsioon. Peale SOS pilli võtmist võivad tekkida tsüklihäired. See on ka põhjus, miks ...

Loe edasi

Probleem päevade algusega

Nimelt on mul selline probleem, et 12.aprill pidin võtma SOS pilli (Postinor). Ning pärast seda mingi nädal aega hiljem jäin angiini ja kõrvapõletikku, tõsine viirushaigus.
Kuid nüüd on päevad hilinenud ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, SOS pillid võivad põhjustada tsüklihäireid, soovitaks ikkagi günekoloogi kontrolli, vajadusel saab teha verest rasedushormooni, mis on täpsem. Dr Kadastik

Loe edasi

LASTETUS

Tere Doktor,minul on suur mure,nimelt on mul olnud 2 rasedust,millest esimene aastal 1998,kuid see peetus 20 nädalal ja ka tehti puhastus.Teine rasedus oli 2001 a.kuid tita sündis haigena,Goldenhari sündroom,millega ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Vastan Teile personaalselt,nagu soovisite.Maie Väli

Loe edasi

MENSTRUATSIOONI PUUDUMINE

Tere! Olen 41 aastane naine. Mul on selline probleem,et viimasest menstruatsioonist on möödas kaks kuud. Olen teinud rasedustesti, mis on negatiivne. Rasedusvastaseid vahendeid, ega spiraali ei kasuta, ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Teiega on toimitud täiesti õigesti.Kui günekoloog on läbivaatuse teinud ja midagi patoloogilist muutust gün.sfääris ei kahtlusta,siis ei ole ju UH vajalik.Et aga m.tsükli teise faasi hormooni oli ...

Loe edasi

pillid

tere

on selline mure et:
võtsin lehe viimase pilli umbes 4-5 tundi hiljem kui tavaliselt aga juhendist sain teada et kuni 12 tunnine hilinemine ei ole ohtlik. seda väikest hilinemist ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Tõenäosus, et korralikult pille võttes on siiski tegemist rasedusega, on väga-väga väike. Pillide võtmisel võib esineda tabletivabal perioodil kas lühiaegset määrimist või veritsus võib üldse ...

Loe edasi

ikka sama mure

Tere jälle!

Kirjutasin Teile eelmine kord: Olen 23, kasutan antibeebipille, kuid päevad lähevad aina hullemaks ja valulikumaks.
Hetkel on juba nii, et on peaaegu võimatu olla. (15. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

kiiktool@mail.ee
Usaldage raviarsti, kes on Teid uurinud ja tundnud Teie hingelaadi.
Kahjuks ei ole kedagi võimalik virtuaalselt ravida ja püstitada diagnoose.
Soovitan konsulteerida ...

Loe edasi

´Igavene´mure

Tere. Kasutan esimest kuud Mirelle tablette (enne 4a. Femodeni jt.), kaks päeva tagasi võtsin viimase toimeainega tbl. (neid on 24), kuid pole sedamoodigi, et päevad hakkaksid (tavaliselt on ennem pisted ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! "Mirelle" on väga madala hormoonisisaldusega pillid ja on ka võimalik, et tabletivaba perioodi veritsus on minimaalne määrimine või puudub veritsus üldse. Igal juhul tuleb pille skeemi järgi edasi ...

Loe edasi

Millal menstruatsioon?

Söön duphastoni,sest mul on progesterooni puudus,nüüd on aga 13 tabletivaba päev,kuid menstruatsiooni pole ikka veel.Mis aja peale see enam-vähem tekkima peaks?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Veritsus peale Duphastoni tablettide võtmist tekib tavaliselt 2-5 päeva pärast. Põhjus, miks menstruatsiooni ei tulnud, on seotud hormonaalse regulatsiooni häirega või on tegemist rasedusega.Soovitan ...

Loe edasi

Laparoskoopia

Tere doktor!

Minu probleem on seotud laparoskoopiaga.Tahaksin teada,mis moodi seda tehakse ja miks ja kas see on valus? Nimelt kolm kuud tagasi ilmnes selline asi,et peale päevade lõppu määris ...

Vastas dr Aire Sekavin

Kallis M.

Tänan ilusate soovide eest.

Alustama peaksite siiski sellest ,et teeksite rasedustesti hommikusest uriinist. Kas ei ole juhtunud , et olete unustanud vahel mõne tableti ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi