pillid ja vereeritus 09.06.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere, võtan pille - Femoden. Täna, st esmaspäeval lõpetasin ühe pilli lehe.
Seega päevad on tavaliselt alanud neljapäeval. Kuid millegipärast algas vähene vereeritus laupäeva hilisõhtul, jätkus ka pühapäeva õhtul. Ning täna, esmaspäeval algas tugevam verejooks - oleksid nagu päevad. Millest selline olukord võis tuleneda? Kas see on midagi tõsist? Rasedust see ju ei tähenda? Mul on täheldatud emakakaelahaavandit, mis vahel võib veritseda. Sest tsükli vahel tuleb kord kvartalis vähest verd - määrib. Pöördusin Teie poole, kuna oma naistearsti juurde saan registreeruda alles juulis. Sooviksingi teada, kas pean kiiresti hädaabinõud tarvitusele võtma - st noortekabinetti minema?

21.a neiu Tallinnast

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Liigseks muretsemiseks pole põhjust. Kas jäi viimasel nädalal tablett õigel ajal võtmata? Tavapäraselt algab veritsus mõni päev peale viimase pilli võtmist, kuid hormoonitaseme muutuse korral ( hilinenud või ununenud tablett)võib veritsus tekkida ka juba viimaste pillide võtmise ajal. Momendil pole põhjust kohe arsti juurde minna, tuleb pille edasi võtta ja alustada uut lehte tavapärase 7 päeva pärast. Kui probleem kordub ka järgmisel kuul, võiks konsulteerida arstiga.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Ebaregulaarne tsükkel ja Yasminelle pillid

Kaks kuud tagasi hakkasin võtma Yasminelle tablette. Tänaseks olen ära võtnud kaks karpi. Unustanud ei ole ühtegi tabletti. Seekord hakkas päevadelaadne vereeritus koos tugevate valudega siis kui võtta ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kindlasti peate pille võtma skeemi järgi. Vahel võib veritsus tulla varem kui karp lõpetatud. Mõne aja jooksul reeglina veritsus ikkagi stabiliseerub ja tuleb pillide vaheajal. Teie kindlasti järgige ...

Loe edasi

Pillid ja verejooks

Tere,
alustasin pillide LOGEST kasutamist nüüd siis juba kolm kuud tagasi, nagu ette nähtud päevade esimesel päeval. Järgmisel kuul, kui alustasin uue pakiga, siis algasid päevad tablettide võtmise ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Logestis on suhteliselt väike östrogeenisisaldus ja seetõttu tuleks niisuguste probleemide korral vahetada need suurema östrogeenisisaldusega preparaadi vastu.näiteks Lindinette 30 vastu.
Preparaate ...

Loe edasi

SOS- pillid

Tere
Küsimus selline, et nov kuus võtsin SOS-pillid, järgmine menstruatsioon oli õigeaegselt, kuid väga vererohke ja järgmised kaks menstruatsiooni samuti õigeaegsed, kuid vastupidi vähese verejooksuga!!! ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
muretsemiseks pole põhjust. SOS pillidega võib kaasneda erinevaid menstruaaltsükli häired (ebakorrapärane veritsus, verehulga muutus). Seetõttu ei soovitata SOS pille võtta sagedamini kui 1 ...

Loe edasi

Menstruatsioon

Tere,
kui on menstruatsioon, siis veri on pruuni värvi.

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
pruunikas väga vähene vereeritus menstruatsiooni ajal on sageli hormonaalsete rasestumisvastaste vahendite (pillid, plaaster, tuperõgas NuvaRing, hormoonspiraal) kasutamise ajal. Ilma täpsustava ...

Loe edasi

Jeanine pillid ja vähene menstruatsiooniaegne vereeritus

Tere,

Mul on selline probleem, et olen võtnud pille juba peaaegu 1,5 aastat. Päevad on käinud regulaarselt ja kestnud kusagil 3 - 4 päeva, märtsis olid veel tavapärasemast natuke vererohkemad. ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere.
Sageli üle aasta nede pillide(Jeanine) kasutamisel tulevad mensesed vähema verega ja isegi harvadel juhtudel vereeritus päris ära jääda. Rasedsust kartma ei pea, kui võtate pille skeemi ...

Loe edasi

Vereeritus

Tere,
3 nädalat tagasi võtsin SOS-pilli.
Menses hakkas mul enamvähem õigel ajal, aga oli kuidagi teistsugune kui muidu. Veri oli väga vedel. Peale 7 päeva hakkasid krambid-valud ja pidevalt ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. SOS pillid sageli põhjustavad tsüklihäireid. Kui suurt verejooksu ei ole, siis jääge ootama ikkagi oma vastuvõttu ja kiiret pole. DR Kadastik

Loe edasi

menstruatsioon

Tere!
Olen 21 aastane noor naine. Menstruatsioon oli viimanti umbes kaks nädalat tagasi. Kuid nüüd hakkas uuesti ja on kuidagi teistmoodi ja on kestnud juba nädala. Vereeritus on suurem kui tavaliselt ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Põhjuseks võivad olla pillid. Kui te alles alustasite nende võtmist, siis esimesed kuud võib nii olla. Hiljem peaks tsükkel regulaaeeruma. Kui võtate pille pikemat aega ja alles nüüd tekkis probleem ...

Loe edasi

novynette

Tere,


kirjutati välja Novynette pillid ning arsti ütluse kohaselt tuleb neid võtma hakata 1.vereeritus päevast. Kuid internetis www.raviminfo.ee infolehel on öeldud järgmiselt:

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Anneli!
Pillidega tuleb alustada 1. tsükli päevast. Nii on väiksem oht veritsusteks ja peale 2-nädalast pillide võtmist on rasestumisvastane toime garanteeritud.

Loe edasi

Metronidazol ja antibeebipillid

Tere. Suur tänu Teile kiire vastuse eest! Muretsema pani just see, et kuna oli 7-päevane tabletivaba periood, siis ei olnud võimalik aru saada, kas määrib või mitte, kuna olid "päevad". Küll aga sooviks ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Antibeebipillide toime laieneb ka 7-tabletivabale päevale, mil tekib menstruatsioonitaoline vereeritus. Kondoomi peaks kasutama vaid sugulisel teel levivate haiguste vältimiseks.
Loe edasi

antibeebi pillid

Tere, lugupeetud doktor,



Teile kirjutamas 24 aastane neiu (sünnitanud ei ole), kel suur mure. Günekolood kirjutas mulle välja antibeebi pillid Logest. Hakkasin tablette võtma ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Aili!

Kindlasti oleksite vajanud rohkem informatsiooni ja selgitust, kuid patsiendile mõeldud infot saate juurde lugeda ravimi pakendis olevast. Logest ja Harmonet on madalaima hormoonkoostisega ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi