Aldara kreem 05.08.03 / Nahahaigused

Külastaja küsib:

Asi nimelt selles, et kondüloomid tüütud ja kipuvad mingi intervalliga tagasi tulema, kumb ravimitest oleks effektiivsem kas wartec tilgad või aldara kreem?

Arst vastas:

Airi Põder

dr Airi Põder

Dermatoveneroloog

STD & J erapraksis

Teravate kondülloomide retsidiivide (kliiniliselt väljendunud haigustunnuste) teket aitab paremini ära hoida Aldara kreem.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Nahahaigused

Aktiiniline keratoos

Tere!
Diagnoositi näol kaks aktiinilise keratoosi ka üks seborroilise keratoosi kolle. Raviks määrati aldara kreem. Teine ravivõimalus oleks fotodünaamiline ravi. Saan raviga alustada juunis puhkuse ...

Kristi Abram

Vastas dr Kristi Abram

Tere!
PDT tegemise kogemus mul endal puudub, seega ei oska täpselt öelda, kui kaua paranemine aega võtab.
Aldara kasutamise osas arvan niimoodi: määrige vastavalt juhisle ikka neile kolletele, ...

Loe edasi

isepruunistav kreem?

tere!

küsimus järgmine: kas isepruunistav kreem avaldab mingisugust kahjulikku mõju nahale?

ette tänades,
Anna

Vastas dr Sirje Liiv

Ei avalda.

Loe edasi

ekseemi ravi raseduse ajal

olen kasutanud Elocon linimenti , millega võiks seda asendada raseduse ajal?

Vastas dr Heli Raudsepp

Sõltub raseduse suurusest, kuid lubatud on Hydrocortison kreem.

Loe edasi

Kondüloomid

Kas uus wartec'i toode, mis minuteada sai müügiloa, on ka kuskil müügis? See on uus kreem, siiani on meil sinine wartec olnud.

Vastas dr Heli Raudsepp

Müügil on Aldara kreem, kui seda silmas pidasite. Wartecil kreemi pole.

Loe edasi

Kondüloomide ravi

Tere

arst määras mulle kondüloomide raviks Duofilm-soolatüügastevastast ravimit.

Peale ravimi kasutamist kondüloomid kadusid ära, kuid mõne aja pärast tekkisid uuesti. kas võib ...

Vastas dr Terje Kukk



Ravimit väljastab ainult arst, seega arsti juurde pöördumata teid aidata ei saa.



Duofilmi näidustuseks ei ole suguelunditel olevate kondüloomide ravi, mistõttu ei ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: