Venitusarmid 08.05.03 / Nahahaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Mul on selline mure, et mul on puusadel venitusarmid. Olen 17 ja need tekkisid umbes 1,5-2 aastat tagasti. Kas ma peaksin nahaarsti poole pöörduma selle murega?Kas on neist ültse võimalik kuidagi lahti saada? Kui on, kas siis tuleb kasutada mingeid kreeme või on mingid muud võimalused olemas?

Tänan, ootan teie vastust.
Katrin

Arst vastas:

dr Sirje Liiv

Dermatoveneroloog

Nahaarst dr. Sirje Liiv erapraksis

Lugupeetud Katrin!
Kahjuks ei ole olemas spetsiifilist ravi. Mõningast edu võiks oodata armide taandumist soodustavalt kreemilt Contratubex (apteegi käsimüügi preparaat). Samuti võiks proovida kosmeetikasarja Gernetik vastavatoimelist kreemi.

S.Liiv

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Nahahaigused

Imelikud asjad nahal.

Tere,olen 14 aastane tüdruk,aga mu jalgade,st kintsude peale on tulnud mingid imelikud asjad.Ma ei tea mis need on.Need on nagu väikesed vaod(ästi peenikesed)ja veits lillakad.Neid tuleb vaikselt juurde ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Arvatavasti olete viimasel ajal jõudsasti kasvanud ning nahale on tekkinud venitusarmid. Soovitan vastuvõtule tulla,sest värskete armide korral annab pisut aidata.

Loe edasi

Venitusarmid

Kas venitusarmid võivad tekkida ka juurde võttes?
Olen 17 aastane tüdruk (175cm pikk, 60kg). Mulle on tekkinud venitusarmid reitele. Kas leiduks mõni kreem või rohi millega neid ravida?

Vastas dr Sirje Liiv

Nende mõõtude järgi te ülekaaluline küll ei ole. Kui olite nooremana ülekaaluline, on võimalik,et venitusarmid on tingitud sellest. Ilusalongides on müügil arme siluvaid kreeme.Apteekides on vabamüügil ...

Loe edasi

nahahaigused

tere! olen 15 a. tüdruk. Mul on nagu verevalumid kintsudel, sõbranna ütles et need on venitusarmid aga ma ei ole kindel kuna ma pole venitusarme näinud. Nad on mul olnud juba mitu aastat, nad ei ole valusad ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Kui soovite teada, mis need on, tuleb arstile pöörduda. Teie poolt antud kirjelduse alusel seda kahjuks teha ei saa.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: