Cialise kõrvaltoime - pikk spontaanne öine erektsioon 03.02.16 / Meestearst

Külastaja küsib:

Tarvitan umber 4 aastat suit regulaarselt Cialist. Mõjub väga hästi. Algul kasutasin 10mg, hiljem olen läinud üle 5mg peale, vahet eriti ei ole, toimib ikka, aga tuleb odavam. Toime kestab isegi kauem kui lubatud, pigem 48 tundi kui 36.

Probleem on aga selles, et üha sagedamini eisneb öösel pikaajalist spontaanset erektsiooni, nii siis, kui sugühe on õhtul toimunud kui ka siis kui on ära jäänud. Algab see hommiku poole ööd. Selline erektsioon on ka tihti ka pisut valulik, aga mitte hullusti. Mis peamine, see esineb annul horisontaalses asendis voodis, tüüpiliselt magades, aga ka ärkvel olles. Kui tõusen üles ja kõnnin pisut kodus ringi, siis kaob ruttu ära. Päeval, ärkvel olekul mingit sellist probleemi ei ole.

Cialise kasutusjuhendis on kõvasti hoiatatud, et on priaprismi oht, mis on üks jube asi, erektsioon üle 4 tunni, mis võib põhjustada amputatsiooniga lõppevat peenise gangreeni. Aga kui see juhtub une ajal, siis ei saa ju aru mitu tundi just kestnud on, enne kui on hilja!

Küsimus siis selline, et millega on ikkagi tegemist ja kas on tõepoolest priaprismi oht? Ja mida peaks tegema?

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Siin lihtsalt nõustamise mure. Üheks esmaseks püsiravi positiivseks mõjuks on just öiste ja hommikuste rektsioonide taasteke ja/või tugevnemine. Tegemist on normaalse, suisa positiivse, nähuga. Tegu ei ole kardetud pika erektsiooniga, sest tekib vaid rahutu une faasis, mis üsna lühike. Sellest unefaasist me ka ärkame- sellest ka hommikused erektsioonid. Rõõmu tuleb tunda!
Üks variant, et ravimit võib veelgi madalamas doosis kasutada.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

Libiido langus

Tere,

Paroxetine'i ja Levomepromazine'i tarvitamist alustades(tarvitasin pool aastat) kadus ära peenise tundlikkus. Erektsioon tekkis raskemini ja oli võimatu seemnepurskeni jõuda. Nüüdseks ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Mõlema ravimi puhul on tegemist üsna tugevate aju tegevust mõjutavate ainetega. Mõju seemnepurskele on tüüpiline kõrvaltoime.
Kuna probleem pole paari kuuga taandunud, siis soovitaksin meestearsti ...

Loe edasi

Sooviks saada Viagrat või Cialise retsepti aga perearsti poole ei tahaks pöörduda

Soovin retsepti Viagra või Cialise ostmiseks. Perearsti pool ei soovi pöörduda. Kas Teie saaksite ja mis tingimustel mind aidata.

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Pimesi, ilma inimest nägemata me ravimit kindlasti välja ei kirjuta. Küll aga on retsepti pikendamise teenus olemas meestele, kel esmased uuringud meie kliinikus läbitud, probleemide põhjused teada, riskid ...

Loe edasi

Valu munandites pluss erektsioonihäired

Tere, Käisin mõni aeg teie vastuvõtul erektsioonihäirega. Raviks sain cialise, mis toimis 75%. Hormoontestid midagi halba ei näidanud ja väidetavalt on siis probleem psüühiline. Suure ärevuse tõttu jäi ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Krooniline stress ja ärevushäire mõlemad ahendavad veresooni. Soodustavad verevarustushäirete teket. Kui ei soovi psühhiaatri juurde minna võib alustada ka perearstist. Ilmselt andsin teile ka mõne kolleegi ...

Loe edasi

Öine erektsioon ja eesnaha põletik

öineerektsioon ei lase eesnaha põletikul taanduda

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Siis on tegemist ilmselt naha tihenemist põhjustava kroonilise eesnahapõletikuga, mis vajab pikka ja tugevat ravikuuri. Tulge vastuvõtule. Öine erektsioon on loomulik nähe ja ravi ei vaja.

Loe edasi

erektsiooni häire

Tervist!
Käisin oma probleemidega enne aastavahetust teie kliinikus.Teostati sperma analüüs ja vereproov PSA proov oli enne tehtud ja korras.Mingeid hälbeid ei tuvastatud .Kirjutati välja nii Cealist,kui ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Kui tablettravi hästi ei tööta, siis oleks minu soovitus järgmises etapis ära teha peenise doppler ultraheli uuring peenise veresoonte seisundi täpsemaks hindamiseks. Selle alusel saab hinnata ravi võimalusi ...

Loe edasi

Cipralexi kõrvalmõjud

lgp.dr Punab

seoses depressiooni ja ärevushäiretega olen üle aasta võtnud cipraleksi. Rohu kõrvalmõjudena on probleem seksiga. Erektsioon isegi on, aga seemnepurse tekkib nii 20 minuti järel ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Seemnepurskeni jõudmise aja pikenemine on tüüpiline Cipraleksi kõrvaltoime. Arutage oma psühhiaatriga alternatiivseid ravimivariante. Kindlasti leiate ravimeetodi, mis elu vähem segab.
Aga miks ...

Loe edasi

Erektsioonihäire

Tere.
Mure selline, et kui esimest korda vahekorda asutasin, oli alguses kõik hea, erektsioon oli olemas, aga kui oli plaan naise sisse''siseneda'', oli selleks ajaks erektsioon kadunud. Muidugi ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Kirjeldatu vastab üsna selgelt psühholoogilisele erektsiooni ebakindlusele. Loodan, et see õnnestunud vahekord on teil kõik pinged maha võtnud ja asi tänaseks korras. Kui ebakindlus püsib, tasuks meestearstiga ...

Loe edasi

erektsioon

tere!
Olen 25 aastane noormees ning probleem seisneb selles, et peale jäigastunud peenise tuppe viimist vajub ta ära niiõelda poolkõvaks. See probleem on kestnud juba tegelikult mitu aastat ning ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Noorte meeste erektsioonihäired on edukalt ravitavad. Mina kasutan esimeses etapis tugevamaid erektsioonihäirete ravimeid kuurina. Tulemus >80% positiivne. Kui probleemid täielikult ei taandu, teen järgmises ...

Loe edasi

Erektsioon

Tere ,
Story selline , et oma naisega tuleb kõik välja ilusti.....
aga kõigi teistega võib juhtuda selline jama , et ei lähe kõvaks
või vajub ära kondoomi peale pannes.....ja ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Mulle tundub, et esmalt peaksite endale ausalt vastama, et milleks teil neid kõrvalsuhteid vaja on. Inimene peab kuulama oma keha ja antud juhul psüühika ütleb, et toimite valesti. Võite endale muidugi ...

Loe edasi

erektsioonihäire

Tere!

On selline mure mõniaeg tagasi käis mu elukaaslane teie vastuvõtul, kuna oli probleem erektsiooniga. Te vaatasite ta läbi,midagi tõsist ei leidnud ja kirjutasite talle välja Cialise ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Erektsioonihäire põhjused on erinevad. Arvestades noort iga eeldasin ilmselt psühholoogilist probleemi ja andsin ka vastavad soovitused ja ravi. Kui selline skeem abi ei anna, siis tuleb edasi minna konkreetsete ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: