Erektsiooni häired 22.02.14 / Meestearst

Külastaja küsib:

Tere, mure selles, et mehel on probleeme erektsiooniga nn kõvaks minemisega. Kui teha suuseksi, siis toimib, kuid kui üle minna reaalsele vahekorrale, siis ei tõuse kohe üldse mitte. On ka juhus olnud, kui on täitsa kõva ja vahekorda astudes vajub kohe ära. Nii on see kestnud juba peaaegu 2 aastat. (olude sunnil ei kohtu me just väga tihti). Kuid selle aja jooksul on õnnestunud vahekorras olla ainult 2 korda. Kui käega stimuleerida, siis olen tundnud väikest vedeliku kogust. Mehe väidete kohaselt on tal muidu kõik korras, kuid ainult minuga on tal erektsiooni häire. Tema väidete kohaselt ta kardab mind. Mees on 36 aastane. Küsimus mis mind painab on: Kas tõesti on võimalik, et ühe naisega on erektsiooni probleemid ja varasemalt ei ole olnud sellist häda?! Või tõesti on tegu psühholoogilise häirega? Mida saaksin mehe jaoks ära teha, et asi toimiks?!

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Võib küll esineda vaid ühe partneriga esinev psühhogeenne erektsioonihäire. Kaks aastat kestnud probleemi suure tõenäosusega ilma välise abita ei likvideeri. Teie poolelt on kõige tähtsam püsivalt soe ja toetav suhtumine. Mõnikord on aidanud seksuaalakti ajal mehe jätmine täiesti passiivsesse rolli, kus naine otsustab ise millal eelmängust vahekorda üle minnakse. Ise soovitaks alguses kasutada erektsiooni kindlstust tõstvaid ravimeid. Raskematel juhtudel on vaja läinud ka psühholoogi abi. Sedalaadi probleemid on täiesti lahendatavad!

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

Erektsiooni häired

Tere olen hädas erektsiooni häiretega. Peenis ei lähe täielikult kõvaks ja vajub sekunditega .ei suitseta ega tarbi alkoholi olen normaal kaalus käin regulaarselt jõusaalis. Olen proovinud vigrat ja cialist ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Erektsioonihäirel on alati põhjus. Arvestades vanust ja siinset kirjeldust, siis kahtlustaksin esmalt kahte teemat - ärevushäire ja meesuguhormoonide tasakaalunihe. Arvestades vanust, on probleem kindlasti ...

Loe edasi

Viagra ja Antidepresandid

Tere Sooviksin teada kas Tohib võtta viagrat koos Antidepresantidega?? Hetkel Tarbin Paroxetini 20 Mg 1 tb päevas ja Vajadusel ka rahustit Xanax. ja nende rohtude mõjul erektsiooni häired. Kas on ok kui ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

30 aastane mees! Esmalt tuleks tegeleda oma probleemide põhjustega.
Viidatud ravil võib olla minimaalne mõju erektsioonivõimele. Kahtlustan, et siin on siiski miskid olulised organismi tasakaalu ...

Loe edasi

Valulikud munandid ja erektsiooni häired??

Tere, olen 25.a., elan regulaarset suguelu oma elukaaslasega, kõrvalehüppeid ei tee. Viimasel ajal olen aga täheldanud sellist asja, et tunnen munadites sellist kerget valu, nagu keegi pigistaks. Ja algselt ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Tegemist on tüüpilise eesnäärmepõletiku vaevuste kompleksiga noorel mehel. Soovitan vastuvõtule tulla, sest ravi edukus sõltub väga suurel määral sellest kui kiiresti peale vaevuste/probleemi teket raviga ...

Loe edasi

TABLETID

Kas sekspoodides müüdavad POTENCY tabletid on soovitav kasutada, kui esinevad aeg-ajalt erektsiooni häired? Kas need on tunduvalt nõrgemad kui VIAGRA? Kas soovitate neid tarvitada. Tänan.

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Olen neist tablettidest tõesti kuulnud. Viagra ja ka uuemate ravimite najal tahavad oma osa võtta ka loodustoodete müüjad. Kindlasti ei ole sellised tabletid Viagraga võrreldava toimega.
Erektsioonihäire ...

Loe edasi

Erektsiooni häired

Nüüd juba kolm kuud esinevad erektsiooni häired, varemalt oli ikka nii et kui naisterahvas puudutas või nägid alasti naisterahva keha tekkis erektsioon nüüd seda pole, samas pean lisama et on elatud üle ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Krooniline stress eriti koos pausida seksuaalelus võib mehe seksuaalsust tõesti olulisel määdal mõjutada. Usun, et teid oleks lihtne aidata kaasaegsete erektsioonihäirete ravimitega. Tavaliselt piisab ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: