Ejakuatsiooni häire 25.09.13 / Meestearst

Külastaja küsib:

Tere
Mul on selline mure, uroloog määras mulle ravimid Trimetop (1 tbl hommikul ja 1 õhtul) ja Omsal ( üks tbl õhtul), põhjus eesnääre oli kontrollis kergelt valulik. Olen neid tbl võtnud 7 päeva ja eile tekkisid vahekorra ajal ejakulatsiooni häire. Lugesin ravimite infolehetedelt, et see võib olla ravimi Omsal kõrvaltoime.
Kas ma võin ravimit edasi võtta ja kas ejakulatsiooni häire kaob ära ja kõik muutub jälle normaalseks kui ravimite võtmine on lõpetatud?
Ette tänades.

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Omasal võib tõesti põhjustada muutuseid seemepurskes. Ravimi mittetarvitamisel probleemid taanduvad.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

Erektsioonihäire

Aeg ajalt on EH häire, ei kõvene täitsa lõpuni? Ja kui saan kõvaks, siis on tegemist, et vahekorda lõppuni viia kuna enne lõppu tahab väikemees ära kukkuda. Eriti lööb see välja kui tuleb ette mõni võõras ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Soovitan pöörduda perearsti või meestearsti poole. Kindlasti saate abi kaasaegsetest EH ravimitest. Meestearst teeb vajadusel ka uuringud häire põhjuste kohta.
Edu soovides
Margus Punab

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: