Kas süüdi võivad olla antidepressandid..? 20.12.05 / Meestearst

Külastaja küsib:

Tere.Olen 25a.Umbes 1,5 kuu tagasi hakkasin kasutama antidepresante ParoxetinHexal 40(sellest pool aega olen võtnud ainult pool tabletti)Ja mingi 2-3 nädalaga on mul huvi seksi vastu vähenenud peaaegu olematuks ja ei teki ka õiget erektsiooni oma tüdrukuga vahekorras olles.Ja kui see vahepeal ka õnnestub siis seemnepurskeni ei jõua.On see üldse normaalne,et nii vähe aega neid teblette kasutades see juba mõjub potentsile.Kas see nähtus mõõdub,kui ravi kuur poolikuks jätta või kui suur tõenäosus on,et endine potents ei taastugi.Või võib olla ka mingis muus viga?Enne seda oli pigem probleem selles,et tikkus seemnepurse enneaegselt tulema nüüd ei tule üldse.Aga ka enne tablakte võtmist mingi 2-3 kuud täheldasin,et enam ei saavuta seemnepurset pooltki nii kiiresti kui varem(erektsiooniga probleeme polnud)
Ja teine küsimus olex,et sperma on mul selline kollakas ja klimpis,vere sisaldust pole täheldanud,et kas see võib olla mingi halva märk,ka sperma kogused on minu arust väga väikesed(selline on mul olnud kogu aeg,mitte pole nüüd selliseks läinud)
Ette tänades.

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Antidepressandid on klassikalised meeste seksuaalhäirete põhjustajad. Kasutame seda kõrvalnähtu ju suisa varase seemnpurske ravis. Usun, et põhiprobleemi põhjus on siin selge. Kirjeldatud sperma ja semnepurke muutused on kahtlased - soovitksin tõesti uuringutele tulla, sest põhjuseks võivad olla algfaasis eesnäärme haigused.
Edu soovides
Margus Punab

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

küsimus

Tere!
Mul väike mure oma partneri pärast. Nimelt on tal probleem nn 'lõpetamisega'. Sellega läheb vahepeal väga kaua aega ja mõnikord ei tule sellest midagi välja. Tunnen end sellepärast süüdi, ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Hiline või puuduv seemnepurse on järjest sagenev probleem. Põhjuseid võib olla mitmeid. Sageli selget põhjust isegi ei leia. Soovitan mees suunata meestearsti vastuvõtule, ehk leiame abi.
Edu soovides
Loe edasi

Mees ei tunne huvi seksi vastu

Tere! Minu mees (55a.) võtab juba aasta aega trentali.Mõned kuud tagasi tal kadus igasugune huvi seksi vastu.Selle murega ta läks uroloogi vastu võttule.Arst pani dagnoosiks :äge eesnäärme põletik, nüüd ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Eesnäärme haigused võivad tõesti mõjutada nii huvi seksi

vastu kui kui ka seemnepurset. Seksuaalelu normaliseerumine

sõltub siis eesnäärme ravi edukusest.

Trental kummagi ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: